Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

S51 po remoncie pierwszy wyjazd i buuu.. pomocy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mlodywedkarz
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wąsosz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:02, 01 Lut 2010    Temat postu: S51 po remoncie pierwszy wyjazd i buuu.. pomocy

Koledzy wyprowadziłem dziś simka po remoncie żeby się przejechać. No i odpalił ładnie wszystko fajnie pojechałem na pobliską stacje paliw napompowac powietrza wracam no i jedynka idzie dwójka idzie trójka (3-biegowy)już prawie pełne obroty a tu nagle silnik buuu. Stanąłem kopa i pali ale daje gazu a on nie chce się wkręcić tylko tak jak by gasł. Robiłem w nim AOA i zauważyłem większą moc jak zacząłem jechać? Jest to taki dźwięk jak by ssanie by było za mocno podciągnięte. Jak chce teraz ruszyć to gaśnie. Czy to wina AOA? mam cylek 60 od Kniazia. No i zapomniałem dodać dużo oleju z tłumika się wydostaje przepalonego. Ale wydaje mi się że to od wypalania tłumika i teraz reszta wylatuje. Proszę o pomoc bo tyle kasy włożyłem w moją maszynę a szkoda by teraz się psuł... POMOCY KOLEDZY :evil [/u]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mastah
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:01, 01 Lut 2010    Temat postu:

Siemka
Miałem ten sam problem tylko że z 60/4/3 i u mnie rozwiązał się problem po tym jak okazało się że w moim zapłonie jest mniejsza przerwa na platynkach niż 0,4mm
1.Sprawdź przerwę na platynkach i ustaw 0,4mm jak nie pomorze to
2.Ustaw dobrze zapłon 1,8mm przed gmp
3.Jeśli zabawa z zapłonem nie pomoże to działaj z gaźnikiem ale ja obstawiam na zapłon
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gasto25
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łuków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:37, 01 Lut 2010    Temat postu:

Ja bym proponował zacząć od dokładnego wyczyszczenia wydechu skoro pluje się z niego to coś nie tak sam ostatnio miałem problem z simkiem właśnie przez wydech to wcale nie tak dużo roboty a efekt może byćWink (1) a jeśli nie to tak jak kolega wyżej pisał. I pamiętaj zawsze zaczynaj od tego co najłatwiej sprawdzić jeśli nie masz pewności:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mlodywedkarz
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wąsosz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:19, 01 Lut 2010    Temat postu:

Koledzy już problem z duszeniem się rozwiązałem b6ła to wina filtra powietrza cos tam przekręciłem go i motor działa jak trzeba muszę więc nowy kupić. A co do tego oleju czy co to tam jest to wydaje mi się, że to dopiero teraz ta smoła wychodzi z tłumika pod wpływem ciepła. Takie jest moje zdanie. Mam pytanie jeszcze jedno jak uszczelnić łączenie miedzy kolankiem a rurą wydechową bo tam też leci mi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Wto 11:44, 02 Lut 2010    Temat postu:

ja u siebie po rozginałem te nacięcia i podłożyłem taki wycięty pasek z bakielitu potem skręciłem i jest szczelny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:18, 02 Lut 2010    Temat postu:

Może masz za dużą dawkę paliwa i nie spala Ci się wszytko w cylindrze i dlatego leci to dziadostwo.
A ty masters powinieneś zmienić kolor podpisu bo zielony i czerwony jest dla administracji
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mlodywedkarz
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wąsosz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:05, 03 Lut 2010    Temat postu:

Nie wiem, byłem u gościa, który robi simka i mi tak ustawił powietrze i zapłon tak że nie będę przestawiał bo jest po blombowane. Simson chodzi jak należy a spalanie to gdzieś 2,6l jak z bratem jeździłem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:59, 03 Lut 2010    Temat postu:

O Boziu...
Nowy cykl jest dobrze- nie ruszaj...
To idz do niego jeszcze raz i powiedz mu co jest źle.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mlodywedkarz
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wąsosz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:28, 04 Lut 2010    Temat postu:

Teraz juz mi leci coraz mniej a kopci przy maksymalnych obrotach to chyba tak jak w każdym?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartus12345
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:52, 04 Lut 2010    Temat postu:

masz za bogatą mieszankę paliwa;!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin