 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konio180
Nowicjusz

Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:53, 01 Lip 2011 Temat postu: rozwalanie tłoka |
|
|
a więc tak mój tłok był zużyty i sim palił 10 l na setkę (sprawdzałem)
i wymieniłem tłok, wszystko ładnie pięknie a tu nagle następnego dnia odpalam moto i coś mi zaczęło stukać w cylku i nagle łup tłok się zablokował
jak odkręciłem głowice zobaczyłem nadłamany tłok i wgniecenia (małe)
w głowicy.
potem założyłem głowicę z powrotem (po odblokowaniu go)
przejechałem kawałek i zaczął znowu stukać więc rozkręciłem znowu i założyłem przypadkowo głowicę tył na przód i nie stukało już przejechałem tak już z 15km
dlaczego mi rozwaliło tłok ???
i czy jak kupie nowy tłok to czy go nie rozwali ???
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel-er
Bywalec

Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgorzelec/Wrocław
|
Wysłany: Pią 19:59, 01 Lip 2011 Temat postu: Re: rozwalanie tłoka |
|
|
konio180 napisał: | założyłem przypadkowo głowicę tył na przód i nie stukało już przejechałem tak już z 15km
|
Albo ja tego nie rozumiem albo wydaje mi się ze zakladajać odwrotnie głowice nie ma szans na uruchomienie silnika bo otwory głowica-cylinder(komora spalania-tuleja cylindra) sie nie pokrywaja.........
Ostatnio zmieniony przez pawel-er dnia Pią 19:59, 01 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konio180
Nowicjusz

Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:25, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
to zle ci się wydaje bo jeżdzi normalnie tylko niema nawet mocy żebym 3-kę wrzucił
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karolsr
Simson Fan

Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: będę wiedział że ten wał wytrzyma taką moc ? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:56, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
paweł, ja w swojej sr-ce przez omyłkę zakręciłem na odwrót i chodził normalnie, tylko się grzał trochę bo było inne nachylenie żeberek i powietrze nie wpadało tak dobrze.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel-er
Bywalec

Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgorzelec/Wrocław
|
Wysłany: Pią 22:37, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
W takim razie zwracam honor:) Widocznie gdzies widzialem taka sytuacje i moja slaba pamiec przeniosla to na simsona.
Przepraszam za OT.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konio180
Nowicjusz

Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:44, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
dobra to już wiesz ale co z moim problemem ??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel-er
Bywalec

Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgorzelec/Wrocław
|
Wysłany: Sob 1:10, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Moje sugestie są następujące:
-co do tego podwyższonego spalania to raczej wiekszy wplyw miał stan pierścieni bo to one odpowiadaja za "uszczelnienie"
-jeżeli było tak jak mówisz, że tłok zablokowal sie w cylindrze to moze poszukaj winy w uszkodoznych łożyskach na korbowodzie lub po prostu w kiepskim materiale odlewu tłoka.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
suszny
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2075
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 3:10, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Skoro nadłamał się tłok i na górze były wgniecenia to sprawdź czy Ci cylindra nie porysowało...
Tłok oczywiście do wymiany.
Ostatnio zmieniony przez suszny dnia Sob 3:10, 02 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konio180
Nowicjusz

Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:04, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
na cylku mam takie małe wgniecenie wielkości dołu od zapałki albo nawet i mniejsze
p.s czy ten tłok sie nada [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez konio180 dnia Sob 15:05, 02 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andikss51
Simson Fan

Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krasnystaw Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:49, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
To dobry tłok sam mam taki. Pokaż to wgniecenie.. jak jest ono na tulei to bardzo źle.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konio180
Nowicjusz

Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:07, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
ale ono jest płytkie na kilka dziasiątych mm
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel-er
Bywalec

Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgorzelec/Wrocław
|
Wysłany: Sob 16:50, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Przez takie ubytki w cylindrze a konkretnie w tulei bedziesz gubil kompresje co przelozy sie na dynamike jazdy itd. Jezeli to uszkodzenie jest naprawde bardzo male to mozna zrobic szlif, jezeli jednak jest za duze zeby pozbyc sie go przez szlif to chyba jedynym rozwiazaniem jest wymiana cylindra.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konio180
Nowicjusz

Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:57, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
to przecież można zrobić kilka szlifów
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|