Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Regulacja zapłonu po zamianie magneta- konieczna czy nie ??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kserolol
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 17:49, 05 Cze 2008    Temat postu: Regulacja zapłonu po zamianie magneta- konieczna czy nie ??

Elo chcialbym sie zapytac czy przy wymianie magneta w simsonie trzeba ponownie regulowac zaplon, kolejne pytanie to zalewa mi caly czas swiece gdy odpale pochodzi jakies 2 min i przestaje trzeba w tedy odkrecic swiece i wysuszyc wkladam ponownie i odpala jak zmniejszyc dawke paliwa by mi nie zalewalo
Poprawiłem tytuł. Warn za nieprzestrzeganie regulaminu/ Tomek1212
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartizi00m
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 1112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice bydgoszczy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:59, 05 Cze 2008    Temat postu:

zalezy czy przy zdejmowaniu zaplonu ci sie cos przestawi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondzio333
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:01, 05 Cze 2008    Temat postu:

Zmniejsz poziom paliwa w komorze pływakowej na wysokośc tego słupka co z komory wystaje, podginając te blaszki co sąna pływaku. Albo na iglicy zmniejsz poziom paliwa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MateuszSimsonSR50
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 1515
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czestochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:07, 05 Cze 2008    Temat postu:

a po co zdejmować zapłon jak sie magneto wymienia?? jak nie ruszałeś zapłonu to powinno byc dobrze a dawke paliwa zmniejsz na iglicy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kserolol
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 18:09, 05 Cze 2008    Temat postu:

zmniejszalem na iglicy nic nie dalo . Ja tylko wymienilem magneto bo mialem popekane magnesy

Ostatnio zmieniony przez kserolol dnia Czw 18:21, 05 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondzio333
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:25, 05 Cze 2008    Temat postu:

Może tłoczek ssania się zawiesił czego efektem jest ciągła jazda na ssaniu przez co po przejechaniu jakiegoś odcinka się zalewa. Tzn po jakim czasie sięto dzieje że ci świece tak szybko zalewa?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Czw 20:26, 05 Cze 2008    Temat postu:

Warto przeregulować choćby nawet profilaktycznie. Poza tym w nowym magnecie może być troche inna krzywka a to wystarczy. Oczywiśce regulacja ma sens tylko i wyłącznie gdy regulujemy to przyrządem zegarowym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
banan
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 393
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: znienacka ;)

PostWysłany: Czw 20:28, 05 Cze 2008    Temat postu:

oczywiście ze rtzeba ustawiac kazde magneto jest "inne"
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pils30365
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Katowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:37, 06 Cze 2008    Temat postu:

jeżeli masz zapłon tzw. platynkowy to dobrze jest profilaktycznie go sprawdzić i ew. wyregulować, pamiętaj że krzywka starego magneta mogła być już zbytnio wytarta i poprzednie ustawienie przerywacza w stosunku teraz do nowej krzywki ma się nijak. Mam pytanko: czy te nowe magneto ma naniesioną kreskę do ustawiania zapłonu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kserolol
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 20:27, 06 Cze 2008    Temat postu:

tak ma
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
banan
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 393
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: znienacka ;)

PostWysłany: Pią 22:02, 06 Cze 2008    Temat postu:

gdzie sie znajduje ta kreska ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kserolol
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 11:43, 07 Cze 2008    Temat postu:

niedaleko napisu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
banan
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 393
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: znienacka ;)

PostWysłany: Sob 17:20, 07 Cze 2008    Temat postu:

aha i jak wedlug niej ustawic zapłon ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin