Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

regulacja gaźnika
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kys
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice

PostWysłany: Pon 22:01, 23 Lip 2007    Temat postu:

Rozkalibrowała czyli co, czyli już poprostu sie zużyła?? Tak wogule na temat simsonów to zieleniutki jestem, chodzi o tą dysze co w niej jest iglica?? A ha dodam że mam gaźnik 16N1-11.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gangsta
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: KiElCe
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:16, 24 Lip 2007    Temat postu:

tak chodzi o ta dysze Happy u mnie byla tak zuzyta ze miala prawie milimetrowy przelot :look sprawdz sobie i ew wymien ja jesli juz jest styrana ahas i sprawdz jeszcze czy ssanie ci sie nie zacina
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kys
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice

PostWysłany: Wto 12:31, 24 Lip 2007    Temat postu:

Ok tak zrobie, ale jak mam sprawdzić czy się ssanie nie zacina, ja mam tak wyregulowane w gaźniku że na ssaniu nie chodzi, dławi go, ja tylko jeden raz kopie na ssaniu a potem już bez i za 2, 3-cim razem odpala. Więc raczej jakby było dalej wlączone ssanie to bym wogule nie pojechał. Ale tak na wszelki wypadek napisz jak to sprawdzić.

Edit:


czy to jest ta dysza główna?? Zmierzyłem jej otwór, i ma on niecałe 2mm
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Snakers
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 1172
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Witkowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:44, 24 Lip 2007    Temat postu:

Ta śrubka na początku (ta z lewej strony na Twoim obrazku) to jest dysza główna. Tam masz "nacięcie" na śrubokręt i jak musisz to ją wykręcasz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gangsta
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: KiElCe
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:10, 25 Lip 2007    Temat postu:

2mm 8) lol przeciez on nie odpali :budzjelopa kup nowa dysze glowna :!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kys
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice

PostWysłany: Śro 13:51, 25 Lip 2007    Temat postu:

Nie nie, dysza jest ok, te 2 mm sa po drugiej stronie gdzie wchodzi igła z iglicy, pisałem ze wogule sie na tym nie znam i podałem zły wymiar, albo wymiar tego co nie trzebabyło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gugu
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: chodziez

PostWysłany: Śro 18:09, 25 Lip 2007    Temat postu:

Gaźnik 16n1 nie ma plaby i dyszy do reg takiej jak 16n3.Te gaźniki niekiedy są trudne do reg.są chimeryczne,ale niech cie przypadkiem nie skusi jakis z almotu za 70zł szkoda kasy i nerwów.Zobacz czy dysza wolnych nie jest zapchana to taka mała rureczka ale nie ta od ssania,ona jest wykrecana ma malutki otworek.Dokładnie przeczyść gażnik,wyreg.stan paliwa ssanie ci sie nie zacina byłoby tak jak piszesz,ale powinieneś jak zapalisz i dasz wysokie obroty włączysz ssanie,powinien sie przymulic ale przepalic i chodzić,no nie na wolnych ale powinienes go na obrotach utrzymać.Niejiedy przy tych gaźnikach rzeczywiście skład mieszanki to wykrecony tylko 1 obrot bo jak wiecej nie chciał palic.Cześć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dancing
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Glanów

PostWysłany: Pią 8:39, 27 Lip 2007    Temat postu:

Panowie ja mam taki problem ze mianowicie:
Simek normalnie zapala...
chodzi na wolnych obrotach.....
ale jak wrzuce 1 i jade to strasznie przerywa nie idzie go rozpędzić wogule.....
i tak jest na każdym biegu.....
wymieniłem świece nic to nie dało....
przeczyściłem kranik dalej nic...
jak włącze ssanie na wolnych obrotach zmula go ale jak dodam gazu to spala to....
przy jeździe jak włącze ssanie nic tto nie daje...
zapłon jest dobrze ustawiony.....
regulacja gaźnika nic nie daje....

co to może byc ??? :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gangsta
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: KiElCe
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:31, 27 Lip 2007    Temat postu:

sprawdz czy platynki nie iskrza i ew. wymien kondensator. sprobuj zmniejszyc przerwe na platynkach :look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kys
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice

PostWysłany: Pią 13:56, 27 Lip 2007    Temat postu:

No po ostatnich regulacjach tak było, odrazu jak go zapaliłem dałem mu obroty i ssanie, chodził normalnie, ale jak juz popusciłem gaz od takich nizszych obrotów sie trtoszke dławił (jakby miał zaraz zgasnąć) ale ponowne dodanie gazu powoduje wejście na wyższe obroty bez żadnych problemów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin