Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problem ze skrzynia, nie da sie wyregulowac

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4ndrew
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wwa

PostWysłany: Pią 7:53, 11 Wrz 2009    Temat postu: problem ze skrzynia, nie da sie wyregulowac

witam

robilem remont silnika , wymieniane byly lozyska, wal, tlok itd .

po zlozeniu silnika nie da sie wyregulowac skrzynii biegow , (silnik zlozony raczej ok bo skladal go marcias ).

problem polega na tym , ze jak zdejme obudowe iskrownika i mierze sufmiarka odleglosc wewnatrz walka (glebokosc dziury ) to wychodzi mi 41.2mm , przy wrzuconej 1ce, odkrecam srubke , krece kluczem nastawnym i max co moge osiagnac to okolice 42mm z hakiem i konczy sie zakres regulacji , w druga strone jak krece to zmniejsza sie ogleglosc jeszcze bardziej .

probowalem juz ustawiac co 0,5obrotu przez caly zakres regulacji i dupa. albo jest tylko jedynka i luz, albo jest tylko 2ka i luz a jedynka juz ponownie nie wskakuje .

co moze byc nie tak ? , tematow juz sporo przesledzilem i nie znalazlem podobnego problemu , ksiazke od kniazia mam i tam to samo zeby na 46.6 ustawic a tu sie nie da ..

moze trzeba czyms przywalic w ta dziorwe zeby sie przesunol o te 5min ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:21, 11 Wrz 2009    Temat postu:

5 minut?

Walek garbaty byl wymieniany?
Ja polecam sprawdzic seger na bebenku wybieraka, oraz caly uklad zapadkowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4639
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Sob 22:29, 12 Wrz 2009    Temat postu:

Wałek garbaty jest dobry, mechanizm zmiany biegów też, seger nowy.

Nie przywalić, ale popchnąć wałek garbaty, który jest w wałku zdawczym, np śrubokrętem, bo zapewne masz wrzucony luz, albo 2. bieg.


Ostatnio zmieniony przez marcias dnia Sob 22:31, 12 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin