Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
problem z silnikiem moze troche zatarty
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszkal
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:04, 01 Lut 2008    Temat postu:

tlok zjechany a cylindra Ci nie porysowalo ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kozix
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 19:16, 01 Lut 2008    Temat postu: próg

jest mały próg a cylinder nie jest porysowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszkal
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:21, 01 Lut 2008    Temat postu:

ja bym oddal do szlifu i od razu nowy tłok,a cyl DDR ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kozix
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 19:36, 01 Lut 2008    Temat postu: cylek

mysle ze przy tym powinien chodzic najwyzej moze był by toche słaby, sprawdziłem wał sie ładnie kręci, załoze nowe pierscionki poskładam i spróbuje odpalic. zobacze co sie stanie, może odpali

Ostatnio zmieniony przez kozix dnia Pią 19:44, 01 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszkal
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:43, 01 Lut 2008    Temat postu:

to zrob szlif i bedzie OK ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kozix
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 19:50, 01 Lut 2008    Temat postu: problem z silnikiem moze troche zatarty

sprubije narazie tak czy tu lezy problem jak co to jeszcze chwile bym pojezdziłi dopiero szlif na 60 by przeszedł ale ja nie wiem czy to tu jest problem obawiam sie ze nie ;( prosze piszcie co mogło byc tego przyczyną

Ostatnio zmieniony przez kozix dnia Pią 20:02, 01 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszkal
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:05, 01 Lut 2008    Temat postu:

moze zabezpieczenie wypadlo,a jak nie chcesz robic szlifu to musisz kupic nowy tlok i pierscienie ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lycha_15
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 2442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łaziska City
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:07, 01 Lut 2008    Temat postu:

jak masz gdzies w poblizu sklep z czesciami do motorowerow to jedz do niego z cylkiem i niech sprzedawca ci przymierzy pierscionki i tlok do tego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kozix
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 21:08, 01 Lut 2008    Temat postu: zabezpieczenia

zabezpieczenia na sworzniu były ładne całe, tylko ten korbowud mi sie w tym wszystkim troche niepodoba bo na boki lata z poł centymetra moze troszke mniej jak by cos z magnetem toby iskry nie było chyba, a iskra jak złoto, z kolei jakby cylek nawet był porusowany chociaz jest ładny toby palił tylko by gasł a on nic, ani nie dycnie boje sie że ten korbowut nioe powinien tyle latack, ale sprobuje na nowycg pierscionkach poskładac i zapalic i zobacze co sie stanie,
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Sob 1:27, 02 Lut 2008    Temat postu:

Korbowód ma prawo a nawet obowiązek latać na boki. Nie może natomiast mieć luzu góra-dół.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kozix
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 14:43, 02 Lut 2008    Temat postu: silnik

zrobiłem tak jak mówiłem, dałem nowe pierscionki niemieckie, troche sie nameczyłem zeby je założyc,ale poskładałem i odziwo chodzi pieknie juz sam nie wiem co sie wtedy stało. a ile mam zrobic kilometrów zeby dotrzec pierscionki ?
miałem poskładac i sprubowac czy otpali. jak nie to miałem sprawdzic klin ale jak juz chodzi to narazie nie bede ruszał, jeszcze pewnie cos posmigam i zobacze jak chodzi jak chwile pojezdzi bo narazie to pareset metrow tylko zroiłem koło garazu

wielkie dzieki za pomoc jaką mi wszyscy okazali na forum,
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
badyllek1993
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Polska, Dol., Twardogóra

PostWysłany: Sob 15:38, 02 Lut 2008    Temat postu:

jeżeli wymieniałeś tylko pierścienie to 100 - 150 km wystarczy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ooryginall
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 1167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żagań (woj.lubuskie)

PostWysłany: Sob 18:06, 02 Lut 2008    Temat postu:

Wydaje mi się że 50km w zupełności wystarczy aby dotrzeć pierścnienie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin