Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z regulacją gaźnika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dudu
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:36, 21 Cze 2011    Temat postu: Problem z regulacją gaźnika

Jeśli ktoś jest na bierząco w moim temacie o remoncie simsona to wie, że simson już jeździ i ma sie dobrze.
Ale nie o to chodzi.

Otóż mam problem z regulacją gaźnika.
Nie mogę wyregulować obrotów biegu jałowego, tj są za wysokie.

Regulacja dyszą mieszanki nic nie daje ( wkręcona do końca nie powoduje zgaśnięcie silnika). Silnik ma najmniejsze obroty przy wykręconej dyszy powietrza o ok 1 obrót. Większe wykręcenie powoduje wzrost obrotów.

Dodam, że świece są w pełni sprawne, zapłon raczej dobrze ustawiony. Praca silnika jest równomierna i stabilna.

Przy dodawaniu gazu silnik sie nie dławi, dawka paliwa na iglicy ustawiona na maksymalną. Przy zmniejszeniu dawki paliwa wzrastają obroty.

Po zdjęciu gumy do filtra powietrza obroty silnika sie nie zmieniają. Po zakryciu wejścia powietrza obroty spadają, ale silnik sie dusi przy zwiększaniu obrotów.

Nie mam pojęcia co tu jeszcze wymyśleć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Syzyf
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:24, 21 Cze 2011    Temat postu: Re: Problem z regulacją gaźnika

dudu napisał:
Regulacja dyszą mieszanki nic nie daje ( wkręcona do końca nie powoduje zgaśnięcie silnika). Silnik ma najmniejsze obroty przy wykręconej dyszy powietrza o ok 1 obrót. Większe wykręcenie powoduje wzrost obrotów.


Tak dla ścisłości: nie dysze, tylko śruby składu mieszanki i wolnych obrotów.
Śruba składu mieszanki wkręcona do końca powinna spowodować zgaszenie silnika. Wykręć ją całkiem i sprawdź, czy na końcu jest ostry czubek (stożek), czy nie jest wyrobiona albo spiłowana przez kogoś.
Kolejną przyczyną może być zbyt mocno naciągnięta linka gazu, przez co przepustnica nie zamyka szczelnie przelotu.
I jeszcze lewe powietrze dostające się przez nieszczelną uszczelkę między gaźnikiem a cylkiem - można na próbę owinąć miejsce styku taśmą klejącą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dudu
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kalisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:33, 21 Cze 2011    Temat postu:

no u mnie silnik nie gaśnie przy wkręceniu jej do końca.
Więc pewnie przydałoby się ją wymienić.

Sprawdzę jeszcze reszte i napisze, co było przyczyną.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin