Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Problem z platynkami

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
knapik911
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kochanowice niedaleko Czestochowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:59, 09 Gru 2011    Temat postu: Problem z platynkami

Witam mam problem z platynkami a mianowicie jak ustawie przerwę na platynach pojeżdżę tak kolo 3 dni to platynki mi sie przestawiają to znaczy że śruba nie chce trzymać nie wiem czemu. Mam podkładkę sprężynową gwint na aparacie zapłonowym jest dobry wiec nie wiem co mam zrobić może ktoś z was mi pomożeHappy i dodam że jest mocno dokręcona!Happy

Ostatnio zmieniony przez knapik911 dnia Pią 22:01, 09 Gru 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kurzejewo nd. Grudziądza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:06, 09 Gru 2011    Temat postu:

Najlepiej wyrzuć ta sprężynowa podkładkię i przy okazji zmień śrubkę,wtedy musi być dobrze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
knapik911
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kochanowice niedaleko Czestochowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:07, 09 Gru 2011    Temat postu:

robiłem tak juz i dalej to samo mam:/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
knapik911
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kochanowice niedaleko Czestochowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:13, 10 Gru 2011    Temat postu:

Jakieś pomysły ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kurzejewo nd. Grudziądza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:52, 10 Gru 2011    Temat postu:

Dziwna sprawa,a może siły nie masz Wide grin nie no żartuje.
Możesz spróbować jakimś klejem do łączeń nasmarować śrubę i ją wkręcić i zobacz czy dalej będzie się przestawiać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andikss51
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krasnystaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 1:23, 11 Gru 2011    Temat postu:

Mikixo nie doradzaj koledze takich głupot ponieważ z tego mogą być tylko problemy... nie wiem czy wiesz jak łatwo jest urwać taką śrubę? gdy posmaruje ją klejem to gwintów to nie wiem czy ją później wykręci czy urwie... zapewne to drugie. Kolego Knapik911 MOIM zdaniem powinieneś sprawdzić czy nie masz luzu na łożyskach... bicie może spowodować przestawianie się platynek. Dużo było takich przypadków, sprawdź te łożyska wału i napisz czy wyczuwasz luz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 3:13, 11 Gru 2011    Temat postu:

Platynki sie przestawiaja, czy nie masz filcu do smarowania krzywki i wyciera ci plastik, przez co zmniejsza sie przerwa?

Zdejmowales zaplon, zeby sprawdzic co jest nie tak, skoro sie przestawiaja?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
knapik911
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kochanowice niedaleko Czestochowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:34, 11 Gru 2011    Temat postu:

to nie jest moj pierwszy przypadek... jasne ze zapłon zdejmowałem ale wszystko było ok przy okazji od drugiej strony tam gdzie przychodzi śruba ona trochę wystawała wiec nakrętkę jeszcze wkręciłem trochę to pomogło miałem 2 tygodnie spokoju no ale znów się pojawił ten PROBLEM. Jeszcze dziś zobaczę czy mam te luzy a jak będą to się chyba pochlastam....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andikss51
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krasnystaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:56, 11 Gru 2011    Temat postu:

Chcesz się chlastać z powodu luzów na łożyskach ? :P nie warto Wide grin to tylko Simson... hehe. A tak na poważnie to zobacz i napisz tutaj jak się sprawa ma
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
knapik911
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kochanowice niedaleko Czestochowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:42, 11 Gru 2011    Temat postu:

powiem tak w kur**łem się dziś;p
na łożyskach luzu nic niema!Wide grin
ale jak dziś robiłem to przekręciłem gwint na iskrowniku xD
ale nic się nie stało bo miałem 2 w zapasie wiec cewki prze kręciłem i założyłem;)
jak skręcałem platynki to dałem dłuższa śrubę wiec na przód ustawiłem przerwę na cacy i wykręciłem iskrownik żeby skątrować to od tyłu dwoma nakrętkami jak się teraz to rozkręci to kupie 3l benzynki za 5.50zl i paczkę zapałek za 10gr. i wypale dziada:D
wiec jak na razie problem z głowy:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:49, 12 Gru 2011    Temat postu:

Twoja wypowiedź jest wkurw*** Wide grin Bo jak możesz kupić 3 litry benzyny za 5,50? Wide grin Jakaś rosyjska? ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
knapik911
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kochanowice niedaleko Czestochowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:56, 12 Gru 2011    Temat postu:

no wiesz w sensie że za 1l 5.50:D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafalski_4
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie**okolice Jarosławia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:00, 10 Sty 2012    Temat postu:

Ja Ci powiem że miałem chyba to samo, ale nie pamiętam jak to naprawiłem. Winą może być szybkie wycieranie się platynek, zle ustawiony zapłon (może palić na dyk ).
Ale również może być coś technicznego, tzn może w śrubie Ci się gwint urwał?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1818
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:30, 14 Lut 2012    Temat postu:

Podstawa iskrownika to tylko miekkie aluminim, gwint tez tylko drobny, i srubka o malej srednicy. Wiec mozliwe ze cos Ci sie ukrecilo;P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin