Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Prawdopodobnie zatarcie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:12, 10 Kwi 2012    Temat postu: Prawdopodobnie zatarcie

Siema. Nie będę długo rozkminiał na ten temat.
Jechałem wczoraj i po 400m w silniku dupło i zatrzymało się tylne koło. Simson na dotarciu 150km przejechane, olej husta 1:30.
Po tym poczekałem chwilę i nie simson nie odpalił, dopiero na pucha z wielkim trudem a jak zejdzie z wysokich obrotów to gaśnie.
Jest to zatarty cylinder?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:28, 10 Kwi 2012    Temat postu:

A ma kompresje? Zdejmij glowice i zobacz, bedzie widac po tulei.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:29, 10 Kwi 2012    Temat postu:

Kopie się tak jak wcześniej, nie ciężej nie łatwiej ;/
Ale dlaczego on nie odpala...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1818
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:38, 10 Kwi 2012    Temat postu:

Tak jak mowi Antonio musisz zdjac glowice. Jesli Tam wszystko bedzie ok to mozliwe ze coz z zaplonem. Albo moglo Ci klin sciąc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:54, 10 Kwi 2012    Temat postu:

To takie uderzenie w silniku i gwałtowne zahamowanie tylnego koła może być przyczyną ściętego klinu?


EDIT:
A jednak zatarł się Sad (1) Przypiekło pierścień. Powiedzcie dlaczego. Nawet nie zdążył się zagrzać. Po prostu jak ruszałem to 3/4 manetki i tak do 4 biegu i nagle strzeliło. Potem tylko ledwo się dokulałem do domu.
Powiedzcie mi co mam zrobić.Szlif cylindra (znów) ? Nowy tłok to wiem, tylko kwestia jaki, czy 2 ringi czy 1 lepiej, jaki rozmiar i jakiej firmy,pomóżcie mi... proszę. Prawdopodobnie będe zamawiał na stazet.pl, więc możecie zapodać jakiś link.
Oto kilka fot:























Jak będzie Wam trzeba jeszcze dokładniejsze zdjęcia tulei to napiszcie, zrobię normalnym aparatem, bo te robiłem telefonem, który był pod ręką.


Ostatnio zmieniony przez Benzine dnia Wto 14:41, 10 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: Wto 15:09, 10 Kwi 2012    Temat postu:

UU lipa kup tłok dwu pierścieniowy takie jest moje zdanie. A Cylinder Almot polecam Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:56, 10 Kwi 2012    Temat postu:

To jest almot Wink (1) RZT Wink (1)
Tłok jakiego rozmiaru, miałem 41.22. I szlif trzeba robic?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:42, 11 Kwi 2012    Temat postu:



Karny członek za zatarcie... ;p
Powiedzcie na jaką wielkość mam zeszlifować cylinder. 41,42mm wystarczy?
http://www.stazet.inkontrahent.pl/produkt/2538/TLOK-S60-kpl-jakosc-oryginalna-41,48-MZA.html?ref=g8:s8
taki tłok do tego, tym razem 2 ringi, żeby sprawdzić jak będzie chodzić.

Jeżeli mam porównać tłok RZT do tego MZA to 2 inne światy, rzt chwyciło mi 4 razy na dotarciu, docierany na mixolu w upalne dni pod wielkie góry.
A ten MZA na huście, zimno było, po prostej drodze... Jakies tajwańskie gówno...


Ostatnio zmieniony przez Benzine dnia Śro 14:48, 11 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: Śro 16:20, 11 Kwi 2012    Temat postu:

czyli który tłok twoim zdaniem lepszy ?

PS. Karny członek mnie rozwalił
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:34, 11 Kwi 2012    Temat postu:

Zatarł się Wide grin
No pewnie, ze rzt... Bez porównania... Dostał bardziej po dupie, na gównianym oleju a i tak wytrzymał, a nawet jeszcze by spokojnie jeździł.

Powiedzcie na jaką wielkość mam zeszlifować cylinder. 41,42mm wystarczy?
http://www.stazet.inkontrahent.pl/produkt/2538/TLOK-S60-kpl-jakosc-oryginalna-41,48-MZA.html?ref=g8:s8
taki tłok do tego, tym razem 2 ringi, żeby sprawdzić jak będzie chodzić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dino73
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:46, 20 Maj 2012    Temat postu:

kolego simson ładny,ale dlaczego walisz tyle silikonu,nie można ładnie dać uszczelki,takie druciarstwo mnie drażni :! kupę lat robię rożne silniki w motorkach i jak bym tak nawalił silikonu to już raczej by mi nikt drugi raz moto nie dal do naprawy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:23, 21 Maj 2012    Temat postu:

Fakt, przesadziłem...
Ale ponieważ blacha z aluminium jest miękka i się spłaszcza, dałem papierowe uszczelki, żeby zredukować to, a silikon dlatego, by pokrył wszystkie te głębsze rysy co mam na karterach i te co są na uszczelce podwyżającej cylinder.
Ale przyznam się, że przesadziłem.
Z resztą poczytaj mój temat o simsonie co mam w sygnaturze, tam wszystko o tym jest, jak ją robiłem ta uszczelkę.
I dzięki za radę. Teraz będzie jej dużo mniej :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:06, 21 Maj 2012    Temat postu:

Ja bym szlifu nie robil. Popraw tuleje papierem sciernym, kup tlok z dwoma pierscieniami i do cholery pilnuj temperatury.

Jest tak delikatnie przytarty, ze jak ladnie zrobisz, nawet nie poczujesz spadku mocy przy nowym tloku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: Wto 7:30, 22 Maj 2012    Temat postu:

Benzine to już twoje 3 zatarcie :P Ja nawet nie wiem jak zatarcie wygląda Wide grin Może kup lepszy olej czy coś i przede wszystkim nie dawaj mu tak w du*e
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:43, 22 Maj 2012    Temat postu:

W zasadzie to pierwsze :]
Wcześniej to tylko chytało tłok Wide grin
Jeżdżę na huście, nie powinno się nic dziać, a temperatury pilnowałem jak w oka głowie, tylko chyba zaniedbałem rozgrzanie przed jazdą, bo się spieszyłem ;/
Ale było, minęło.
Cyl poszedł do szlifu bo i tak mam za free :] Tłok kupiłem MZA 2 ringowy 41,48mm o ile pamiętam. Czeka mnie na nowo docieranie... A na początku lipca chcę jechać w góry 140km :] Coś czuję, że przerwa co 20 minut będzie Tongue out (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin