Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Prawdopodobnie zatarcie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:12, 10 Kwi 2012    Temat postu: Prawdopodobnie zatarcie

Siema. Nie będę długo rozkminiał na ten temat.
Jechałem wczoraj i po 400m w silniku dupło i zatrzymało się tylne koło. Simson na dotarciu 150km przejechane, olej husta 1:30.
Po tym poczekałem chwilę i nie simson nie odpalił, dopiero na pucha z wielkim trudem a jak zejdzie z wysokich obrotów to gaśnie.
Jest to zatarty cylinder?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:28, 10 Kwi 2012    Temat postu:

A ma kompresje? Zdejmij glowice i zobacz, bedzie widac po tulei.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:29, 10 Kwi 2012    Temat postu:

Kopie się tak jak wcześniej, nie ciężej nie łatwiej ;/
Ale dlaczego on nie odpala...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:38, 10 Kwi 2012    Temat postu:

Tak jak mowi Antonio musisz zdjac glowice. Jesli Tam wszystko bedzie ok to mozliwe ze coz z zaplonem. Albo moglo Ci klin sciąc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:54, 10 Kwi 2012    Temat postu:

To takie uderzenie w silniku i gwałtowne zahamowanie tylnego koła może być przyczyną ściętego klinu?


EDIT:
A jednak zatarł się Sad (1) Przypiekło pierścień. Powiedzcie dlaczego. Nawet nie zdążył się zagrzać. Po prostu jak ruszałem to 3/4 manetki i tak do 4 biegu i nagle strzeliło. Potem tylko ledwo się dokulałem do domu.
Powiedzcie mi co mam zrobić.Szlif cylindra (znów) ? Nowy tłok to wiem, tylko kwestia jaki, czy 2 ringi czy 1 lepiej, jaki rozmiar i jakiej firmy,pomóżcie mi... proszę. Prawdopodobnie będe zamawiał na stazet.pl, więc możecie zapodać jakiś link.
Oto kilka fot:























Jak będzie Wam trzeba jeszcze dokładniejsze zdjęcia tulei to napiszcie, zrobię normalnym aparatem, bo te robiłem telefonem, który był pod ręką.


Ostatnio zmieniony przez Benzine dnia Wto 14:41, 10 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: Wto 15:09, 10 Kwi 2012    Temat postu:

UU lipa kup tłok dwu pierścieniowy takie jest moje zdanie. A Cylinder Almot polecam Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:56, 10 Kwi 2012    Temat postu:

To jest almot Wink (1) RZT Wink (1)
Tłok jakiego rozmiaru, miałem 41.22. I szlif trzeba robic?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:42, 11 Kwi 2012    Temat postu:



Karny członek za zatarcie... ;p
Powiedzcie na jaką wielkość mam zeszlifować cylinder. 41,42mm wystarczy?
[link widoczny dla zalogowanych]
taki tłok do tego, tym razem 2 ringi, żeby sprawdzić jak będzie chodzić.

Jeżeli mam porównać tłok RZT do tego MZA to 2 inne światy, rzt chwyciło mi 4 razy na dotarciu, docierany na mixolu w upalne dni pod wielkie góry.
A ten MZA na huście, zimno było, po prostej drodze... Jakies tajwańskie gówno...


Ostatnio zmieniony przez Benzine dnia Śro 14:48, 11 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: Śro 16:20, 11 Kwi 2012    Temat postu:

czyli który tłok twoim zdaniem lepszy ?

PS. Karny członek mnie rozwalił
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:34, 11 Kwi 2012    Temat postu:

Zatarł się Wide grin
No pewnie, ze rzt... Bez porównania... Dostał bardziej po dupie, na gównianym oleju a i tak wytrzymał, a nawet jeszcze by spokojnie jeździł.

Powiedzcie na jaką wielkość mam zeszlifować cylinder. 41,42mm wystarczy?
[link widoczny dla zalogowanych]
taki tłok do tego, tym razem 2 ringi, żeby sprawdzić jak będzie chodzić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dino73
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:46, 20 Maj 2012    Temat postu:

kolego simson ładny,ale dlaczego walisz tyle silikonu,nie można ładnie dać uszczelki,takie druciarstwo mnie drażni :! kupę lat robię rożne silniki w motorkach i jak bym tak nawalił silikonu to już raczej by mi nikt drugi raz moto nie dal do naprawy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:23, 21 Maj 2012    Temat postu:

Fakt, przesadziłem...
Ale ponieważ blacha z aluminium jest miękka i się spłaszcza, dałem papierowe uszczelki, żeby zredukować to, a silikon dlatego, by pokrył wszystkie te głębsze rysy co mam na karterach i te co są na uszczelce podwyżającej cylinder.
Ale przyznam się, że przesadziłem.
Z resztą poczytaj mój temat o simsonie co mam w sygnaturze, tam wszystko o tym jest, jak ją robiłem ta uszczelkę.
I dzięki za radę. Teraz będzie jej dużo mniej :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:06, 21 Maj 2012    Temat postu:

Ja bym szlifu nie robil. Popraw tuleje papierem sciernym, kup tlok z dwoma pierscieniami i do cholery pilnuj temperatury.

Jest tak delikatnie przytarty, ze jak ladnie zrobisz, nawet nie poczujesz spadku mocy przy nowym tloku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: Wto 7:30, 22 Maj 2012    Temat postu:

Benzine to już twoje 3 zatarcie :P Ja nawet nie wiem jak zatarcie wygląda Wide grin Może kup lepszy olej czy coś i przede wszystkim nie dawaj mu tak w du*e
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:43, 22 Maj 2012    Temat postu:

W zasadzie to pierwsze :]
Wcześniej to tylko chytało tłok Wide grin
Jeżdżę na huście, nie powinno się nic dziać, a temperatury pilnowałem jak w oka głowie, tylko chyba zaniedbałem rozgrzanie przed jazdą, bo się spieszyłem ;/
Ale było, minęło.
Cyl poszedł do szlifu bo i tak mam za free :] Tłok kupiłem MZA 2 ringowy 41,48mm o ile pamiętam. Czeka mnie na nowo docieranie... A na początku lipca chcę jechać w góry 140km :] Coś czuję, że przerwa co 20 minut będzie Tongue out (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin