Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Porada w sprawie doboru części do remontu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:09, 21 Lip 2012    Temat postu: Porada w sprawie doboru części do remontu

Witam
W niedalekiej przyszłości mam zamiar zrobić remoncik(czas najwyższy) i nie mam zamiaru żałować kasy więc:
-cylinder RZT POWER 61 wraz z głowicą i tłokiem jedno pierścieniowym
-wał MZA z wypełniaczami
-łożyska- tu potrzebna wasza rada jakie?
-gaźnik AMAL 18 ALBO 19- licze na Waszą rade
-kosz s70(nie wiem czy taki potrzebny)

Aha i chcial bym zostać przy seryjnym wydechu(przerobiony na aoa2)
Proszę tylko nie piszcie o dorabianiu kanałów, bo dorobie je w tym cylku co mam i szlif.DORADZCIE MI CZY TO DOBRY ZESTAW I CZY JEST WYSTARCZAJĄCY.W RAZIE CO TO PODAJCIE SWOJE PROPOZYCJE.DZIĘKUJĘ
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wision
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Grudziądz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:25, 22 Lip 2012    Temat postu:

dobrze że kasy nie żałujesz, bo w tym przypadku - kasa = jakość
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karolsr
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: będę wiedział że ten wał wytrzyma taką moc ?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:58, 22 Lip 2012    Temat postu:

co do cylindra to nie bd nic mówił, ale cena nie jest raczej adekwatna do jakości, jeśli masz na myśli cylinder RZT od np Kniazwa, z tego co wiem 70ccm kosztuje 4 stówki. Różni się od normalnego tylko tym że ma dzielony wydech. Ten 60ccm tak samo, tylko dzielony wydech a tak to normalny cylinder. Poza tym to cylindry wykonywane przez firme Almot na zlecenie, licencji (nie wiem :o) RZT. Lepiej wg mnie kupić to 60/x/x/ od jakiegoś tjunera i będzie taniej i lepiej. Rozumiem żeby kupować dobre części , ale po co wywalać kase w błoto.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kacper123190
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Iłowo-Osada
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 0:07, 23 Lip 2012    Temat postu:

Hehe kasy nie żałujesz? to już ci mówię co masz kupić cylinder s90 od jakiegoś tunera i na full zrobionego wal z wypełniaczami oczywiście jakieś hardcorowe łożyska koszyk s70 sprzęgło 5 tarczowe zapłon Vape spawaka i skrzynie 5 biegową aa i to raczej oczywiste ze cylinder na membranie pod korbowood Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 6:02, 23 Lip 2012    Temat postu:

O Boze.A czy ja cos pisze o tuningu?Kacper takie porady to nie za bardzo w temacie.Nadal nie dostalem odp w sprawie lozysk i gaznika.Robie sporo km dziennie, wiec przerobka monster mija sie z celem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9063
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:44, 23 Lip 2012    Temat postu:

toncio20 napisał:
O Boze.A czy ja cos pisze o tuningu


toncio20 napisał:

-cylinder RZT POWER 61 wraz z głowicą i tłokiem jedno pierścieniowym
-gaźnik AMAL 18 ALBO 19- licze na Waszą rade
-kosz s70(nie wiem czy taki potrzebny)


A nie piszesz?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:33, 23 Lip 2012    Temat postu:

No może taki lekki.Ale chodzi mi o to ze nie będę ingerował w jakieś własnoręczne zmiany np cylka.Bez szlifów,kanałów itd.JAKIEGO AMAL-A(18 CZY 19) I JAKIE LOZYSKA? :!

Ostatnio zmieniony przez toncio20 dnia Śro 9:49, 25 Lip 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:54, 25 Lip 2012    Temat postu:

Dziwny ten temat. Piszesz, ze nic nie chcesz robic, szlif to jest regeneracja tulei a nie tuning.

Jak chcesz zwykle 60ccm to amal 18 starczy, jak wielokanalowe to mozesz wziac 19stke.

Lozyska obojetnie jakie wystarcza. 6204 c3, ale takie przynajmniej 10-15 zl za sztuke, bo te po 5 zl jednak slabe sa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kacper123190
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Iłowo-Osada
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:31, 26 Lip 2012    Temat postu:

kurde ziom sam pisales zeby pisac wlasne propozycje wiec ci napisalem co masz zrobic i sie nie sadz tunarze za dyche
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 6:09, 26 Lip 2012    Temat postu:

Bo pisze ze szlif i kanaly porobie w starym cylku.A lozyska jakiej firmy?kacper ja prosilem o porade w sprawie lozysk i gaznika a ty wyskakujesz bo chcesz blysnac wiedza. Tak czytam inne tematy i widze ze jestes problematyczny i troszke taki cffaniak,ale i tacy sa potrzebni
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kurzejewo nd. Grudziądza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:58, 26 Lip 2012    Temat postu:

Dobra nie drobić syfu na forum.
A w sprawie łożysk to polecam SKF, lub możesz kupić na wał łożyska firmy KOYO, a na resztę SKF.
Co do gaźnika to amal 18T starczy w zupełności, nawet 16T sobie poradzi z większa dyszą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:12, 26 Lip 2012    Temat postu:

I o to mi chodziło.Dzięki Mikixo- ta odpowiedź jest wystarczająca.Tak apropo to piękna sr-ka.niebawem wystawie swoja.Pozdro i zamykam temat
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin