Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

po remoncie!!co mam zrobić
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gugu
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: chodziez

PostWysłany: Czw 16:59, 10 Sty 2008    Temat postu:

Tomek ma racje,ale powiem inaczej(troche inaczej),daj mi czesci wszystkie ddr a złoze jak piszesz młotkiem i srubowkretem i bedzie chodził ok.Przejechałem na silniku 25tys. km.i to silnik s51 w duo,wiec lekko nie miał i chłodzenie tez ograniczone,tylko wszystkie czesci ddr(cyl. po szlifie).Jeżeli cześći są marnej jakosci to mozna składać jak sie chce cudów nie ma,tylko niespodzianki(niemiłe).Cześć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Czw 17:25, 10 Sty 2008    Temat postu:

Gugu, co za niespodziewana wizyta, dobrze Cie "widzieć".
Owszem, może i można złożyć młotkiem i śrubokrętem, ale ja wole tradycyjne metody.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rumcajs_s51b2
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Opole

PostWysłany: Czw 17:42, 10 Sty 2008    Temat postu:

Ja najlepiej to bym chcial org narzedzia takie jak sciagacze rozpolawiacz karterow itd. :look :look I mlotek ci nie bedzie praktycznie wcale potrzebny :]

Ostatnio zmieniony przez rumcajs_s51b2 dnia Czw 17:43, 10 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Czw 18:14, 10 Sty 2008    Temat postu:

Żeby profesjonalnie wyremontować silnik do simsona ze specjalistycznych narzędzi (do simsona) potrzebny jest tylko siciągacz do magneta. Reszta specjalistycznych narzędzi PROFESJONALNEMU mechanikowi jest niepotrzebna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:25, 10 Sty 2008    Temat postu:

Jesli chodzi o dzwoniace pierscienie lub lozysko igielkowe - zawsze dzwonia. Predzej czy pozniej ale zawsze. Na dobrze dotartym nominalnym DDR nie dzwoni do 15 tys maks.

Jak szybko zaczna dzwonic Twoje pierscienie, zalezy od dokladnosci szlifu, uzytych materialow, dotarcia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Pią 1:28, 11 Sty 2008    Temat postu:

Knight, ja zrobiłem 10tys km ale wcale nie robiłem szlifu (był minimalny próg, mniej więcej taki sam jak teraz). Cylindra nie ruszałem, tłok też zostawiłem (oryginał DDR) tylko pierścienie kupiłem nowe (rzekomo niemieckie). Nie zanosi się na to że będzie dzwonić. Cały czas jeźdze na oleju "husqvarna Low Smoke"(1:60). Aż mi szkoda sprzedawać ten moto.

Ostatnio zmieniony przez Tomek1212 dnia Pią 1:30, 11 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Gość





PostWysłany: Pią 2:05, 11 Sty 2008    Temat postu:

mi dobrze zrobil remont i dlatego chyba nic nie dzwoni wszystko nowe i pieknie poskladane a mam pytanie wiecie jak jest filtr powietrze to ta gumka co laczy gaznik z ta tuba do filtra to ma byc to uszczelnione czy nie ? bo ja dalem takie opaski 2 co sie srubokretem dokreca a niewiem jak sie nazywaja
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Pią 2:10, 11 Sty 2008    Temat postu:

Soviet, zapewne chodzi ci o opaski metalowe, skręcane typu "NORMA".
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gugu
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: chodziez

PostWysłany: Sob 10:05, 12 Sty 2008    Temat postu:

Całkowicie zgadzam sie z opinią administratora.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
remix
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2819
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:31, 13 Sty 2008    Temat postu:

U mnie tez dzwonią pierścienie a w dodatku coś puka co mnie najgorzej martwi ale na razie jeżdzę tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DAVID
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RADOM

PostWysłany: Nie 17:31, 13 Sty 2008    Temat postu:

u mnie też dzwoni ale mam cylinder po szlifie i zrobione dopiero 3.000 ale od razu jak złożyłem dzwoniło. mi sie wydaje że to nie pierścienie tylko tłok kołyszący sie w cylindrze. kto ma ciasniej spasowane temu nie bendzie dzwonić
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walker69
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:39, 13 Sty 2008    Temat postu:

tłok kołyszący się w cylindrze??? to niemożliwe chyba że masz za mały tłok xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
NtaV
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

PostWysłany: Nie 21:46, 13 Sty 2008    Temat postu:

Jak by wsadzał tłok to by widział że za mały Wide grin Małego to wiesz co można mieć.

Jeżeli ci coś dzwoni, wsadź nawet głupi mały a długi śrubokręt przez otwór na świece i zobacz czy niema luzów. Jak będą to masz do wywalenia tłok ze sworzniem (wyrobiony sworzeń i się robią luzy, w późno dostrzeżone może doprowadzić do uszkodzenia wału) miałem tak u siebie, tłok miał luzy, rozebrałem i się załamałem jak zobaczyłem co się stało. Wał był jeszcze ok, zmieniłem łożysko igiełkowe i kupiłem kompletny zestaw cylinder głowica itd.
a też dzwoniło, ale dzwonienie było straszne tak około 55-60 km/h dalej albo było ciche lub wcale.
Po wymianie owych części wszystko ustało, całe dzwonienie itd Wide grin


Ostatnio zmieniony przez NtaV dnia Nie 21:47, 13 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin