Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ochrona przed zatarciem - Czujnik

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
warszawa_24
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słubice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:50, 12 Lis 2009    Temat postu: Ochrona przed zatarciem - Czujnik

Witam.
W wakację planuję trasę 170 Km w jedną stronę + bagaż. Martwi mnie tylko puchnięcie tłoka i uszkodzenie.

Więc jakby zamontować czujnik temperatury?

Chodzi mi o to, czy jest stała temperatura w której tłok puchnie? Zawsze zrobiłbym przerwę, żeby w trasie go nie zatrzeć a taki czujnik by mnie i motor uratował.

Co sądzicie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cegła
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:33, 12 Lis 2009    Temat postu:

To z jednej strony bedzie inna zadrugiej jeszcze inna wiec to troche takie nie precyzyjne ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:51, 12 Lis 2009    Temat postu:

Polecam pierwsza lepsza ksiazke o metalach i ich stopach. Konkretnie dzial rozszerzalnosci cieplnej.

[link widoczny dla zalogowanych]

Banalnie latwy w montazu termometr w zakresie temperatur odpowiadajacemu silnikowi cieplnemu. Majac to na desce, kolo licznika, nie przegrzejesz umyslnie motoru. Sa tez takie z alarmem (pipczacym), ale akurat nie moglem znalezc. Ja mam cos podobnego, ale analogowy wyswietlacz, kreskowy z obrotowa tarcza. Sonde trzeba ladnie wpasowac miedzy cylinder a glowice(np na kleju, plytkach lub pascie termoprzewodzacej), oraz zapobiec chlodzeniu sondy z zewnatrz (silikon, klej zaroodporny)

Temperatura pracy silnika powinna wynosic ok 90*C, dopuszczalne jest 100-110*C podczas wysilku silnika (jazda z obciazeniem, pod gorke, itp)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
warszawa_24
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słubice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:21, 12 Lis 2009    Temat postu:

Dzięki Antonio.

Jak mam podłączyć dokładnie ten czujnik od Uaza?

[link widoczny dla zalogowanych]

Oraz jaki wybrać czujnik - z 2 czy 1 kablem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin