Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Obrobiony gwint karter i problemy z pracą silnika.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maslascher
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:19, 05 Cze 2014    Temat postu: Obrobiony gwint karter i problemy z pracą silnika.

Witam, mam taki mały problem, przecieka mi spod wałka zdawczej, Odkręciłem raz i od razu nie było gwintu w jednej dziurze(z czterech), myślałem że wytzyma i wkręciłem ile mogłem, przy okazji zwężyłem simering (w obawie że to on przepuszcza) oraz dałem silikon na "trzymacz" simera i na to blache (to kółko blaszane) bez silikonu na to ponieważ przychodzi to i tak na łożysko. Złożyłem, na drugi dzień patrzę i wylało jakieś 50% oleju (tragedia). Wpadłem na inny pomysł, jako że jest gwint troszeczkę dalej to wkręciłem dłuższą śrubkę, średnio dokręciłem(żeby w karterze się dokumentnie nie zerwała), oczywiście i wszystko złożyłem na silikonie (silnikowym), na drugi dzień troszeczkę nakapane ale dałem sobie z tym spokój. Dzisiaj odkręcam bo nie mogłem już tego znieśći zerwała się przedłużona śruba (pomimo że mało dokręcona) i nie wiem jak to rozwiązać. Póki co to wpadłem na to żeby rozwiercić i nagwintować aczkolwiek śruba się zerwała dosyć głęboko i rozważam osadzenie szpilki na jakimś bardzo porządnym kleju (doradźcie coś) choć ten pomysł wydaje się słabawy ponieważ klej może nie wytrzymać biorąc pod uwagę że gwint jest tam ledwo widoczny a o zakręcaniu nie ma mowy, wasze opinie?

Druga sprawa, mam problemy z rozruchem od pewnego czasu, na zimnym przerywa i nie bardzo chce chodzić a na zagrzanym chodzi dosyć dobrze. Wcześniej palił z jednego freza nawet na zimnym (nawet podczas rzeczy wolnych jak sprawdzanie kompresji). a od pewnego czasu coś nie gra jak powinno. Stator z tego co patrzałem nie został przestawiony, przerwa wygląda dobrze, gaźnik Amal 19T zapłon platyny 6V.
Set 60/4, kompresja prawie 11 bar (i w zasadzie póki co na dotarciu).

Trzecia sprawa, Simson chodzi tylko na starym Bochu nawet nie bardzo do tego silnika, pozostałych jakoś niezbyt toleruje, kupiłem nówkę NGK i po pewnym czasie zajeźdzam do miasta i nie pali, wykręcam świecę brunatna, wkręcam Boscha i pali od kopa. Podobny los spotkał dwa Isolatory na których Simson nie chodził zbyt dobrze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DeNiroRob
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:04, 07 Cze 2014    Temat postu:

jeśli na klej to CX80 sporo wytrzymuje... ja mam nim nadlane kanały płuczące i od roku trzyma jak spawane Happy ( tylko dobrze odtłuścić i zmatowić powierzchnie klejenia)

co do świecy to u mnie był podobny problem, winna była cewka wysokiego napięcia ( butelkowa ) + kabel wysokiego + fajka, po wymianie wszystko zajefajnie chodzi na każdej świecy Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maslascher
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:18, 07 Cze 2014    Temat postu:

Dzięki, co prawda ogarnąłem już ten karter ale sugestia przyda się na przyszłość.
Co do Cewki WN to możliwe że jest wadliwa i postaram się ją wymienić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin