|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
olekklaczkowski123
Bywalec
Dołączył: 18 Mar 2012
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:53, 09 Lut 2015 Temat postu: Nóżka od biegów ,,Sztywna" |
|
|
Witam.
Problem wygląda tak że składałem ostatnio silnik kumplowi wszystko cacy do czasu aż założyliśmy pokrywę od sprzęgła i chciałem wrzucić bieg. Bieg wskoczył ale nóżka pozostała w dolnym położeniu to samo dzieje się w przypadku wrzucania biegów wyższych. Czytałem gdzieś na forum że może to być efekt zbyt mocno dokręconej pokrywy sprzęgła, więc ją poluźniłem i co prawda nóżka zaczęła odbijać ale tylko z dolnej pozycji, poza tym jaki ma to sens jeśli będzie mi olej ciekł?
Co zrobić?
Podkreślę że zmieniałem simmering w pokrywie (został on nasmarowany ale nic to nie dało)
Proszę o pomoc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Iwiny Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:45, 09 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Jest to wina albo wałka startera, blachy sprężyny automatu, lub źle założonej sprężyny od automatu zmiany biegów.
-Wałek startera nie wchodzi całkowicie w wyżłobienie w karterze
-Blacha sprężyny automatu, jest albo pogięta, lub za słabo dokręcona
-sprężyna (te widełki) automatu nie weszła całkowicie w wyżej opisana blachę
Miałem już kilka takich przypadków i winą były zazwyczaj te trzy ww. podpunkty.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zwierzolak
Nowicjusz
Dołączył: 08 Kwi 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:49, 27 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
A próbowałeś delikatnie poluzować mocowanie dźwigni zmiany biegów. Raz mi się zdarzyło że zbyt mocno dokręciłem i efekt był taki że automat zbytnio ściskał oring na wałku kopniaka przez co zachodziło do zakleszczenia ww elementów.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|