Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Nieszczelna guma łącząca gaźnik z filtrem powietrza
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:29, 31 Maj 2010    Temat postu:

a jaką masz iskrę może świecę przeczyść
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Styropian
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:09, 31 Maj 2010    Temat postu:

"Gdzie szukać lewego powietrza" w atmosferze :P
To raczej nie wina tej cewki, sprawdź na innej świecy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marian
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 1121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Harbutowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:45, 31 Maj 2010    Temat postu:

Przez cewkę motor nie może być słabszy. Owszem przez cewę (świetlną) motor może mieć słabsze światła Happy Ale przez przetartą cewkę pierwotną motor nie może być słabszy.
Gdybyś miał bardzie (głębiej) przetartą cewką to cewka mogłaby nie mieć obwodu i wówczas nie dawała by wgl napięcia do cewki zapłonowej (głównej, butelkowej) i nie byłoby wcale Iskry Happy
Jeśli się mylę, to mnie poprawcie Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:53, 31 Maj 2010    Temat postu:

Chetnie bym ci pomogl, ale ty sam nie wiesz czego chcesz. Najpierw piszesz o lewym powietrzu. Lewe powietrze za gaznikiem, a przed filtrem powietrza, to nie lewe powietrze, tylko nieszczelny filtr. Lewe powietrze jest przed gaznikiem (uszczelka -laczenie gaznik-cylinder, simmering, uszczelka pod cylindrem, miedzy karterami), lub bezposrednio w nim przez ktoras z dysz.

Pozniej piszesz cos o pierscieniach na zakrecie. Co ma zakret do pierscieni? Jezeli wchodzisz w zakret, puszczasz gaz, pozniej chcesz z niego wyjsc, to wiadomo ze powinienes zredukowac bieg. Daj jakies rzeczowe porownanie, a nie insynuacje odnosnie pierscieni i zakretu. Zreszta, gdyby pierscienie byly zdarte, odczulbys to na kompresji oraz charakterystycznym bardzo pokaznym dzwonieniem/bzyczeniem. Jezeli jest kompresja, przyczyn nie szukaj bezposrednio w ukladzie korbowo-tlokowym.

Tak naprawde, to nawet nie wiem jaki masz problem, bo nie opisales charakterystyki pracy silnika nawet, a zalozyles temat, ktory nie dazy do niczego.

To ja zmieniłem tytuł tematu z nic nie mówiącego na wprowadzający w błąd ("lewe powietrze" jest moje - nie doczytałem dokładnie). Poprawiłem, przepraszam autora. Syzyf
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariuszpawel2
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:22, 02 Cze 2010    Temat postu:

Dzis ściągałem cylinder i zauwazyłem że tłok od strony gażnika ma tekie małe rowki tak jakby sie tam piach dostał a od strony wudechu jest ładny. czy o to sim może być słaby>????
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin