Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Nie pali jak sie nagrzeje.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
iszpakusi
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Piła
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:34, 08 Lip 2010    Temat postu: Nie pali jak sie nagrzeje.

Witam kupiłem Simson'a s51 . Wymieniłem w nim gaźnik ,wał , tłok , cylinder wszystkie uszczelki i zimeringi , magneto , platynki , kondensator , wlałem nowy olej odpowiednią mieszankę ale...
Jak go odpalę to działa ale jak się nagrzeje to traci moc i gaśnie potem nie idzie go odpalić prędzej niż nie ostygnie. Mam pytanie czego to może być wina zakładałem już 2 rożne świece , wymieniałem cewkę zapłonową i nic.
W Simku mam instalację na 6v a stara cewka jest na 12v a druga jest od WSK 6v i na oby dwóch te same objawy....
Przed remontem były TO SAMO !!!!!
Już nie wiem co mam zrobić. POMOCY
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Syzyf
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3768
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:36, 08 Lip 2010    Temat postu:

Chociaż wymieniałeś już kondensator, to on może być przyczyną. Możesz spróbować podłączyć kondensator z Malucha/Żuka/Nyski (ważne aby miał pojemność 0,22uF) ale umieścić go w lewym schowku, przykręcając od razu do śruby masowej na ramie. Drugi koniec (kabelek - trzeba wymienić na końcu konektor z oczkowego na wtyk) podłącz na styk 2 stacyjki. Oczywiście stary trzeba wyciągnąć z iskrownika.
Dzięki temu kondenstaor nie będzie się grzał i te z ww. pojazdów są podobno bardziej trwałe.
Ja mam tak zrobione i na razie hula.


Ostatnio zmieniony przez Syzyf dnia Czw 20:39, 08 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
iszpakusi
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Piła
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:41, 08 Lip 2010    Temat postu:

Winna była cewka zapłonowa i źle ustawiony zapłon.
DO ZAMKNIĘCIA


Ostatnio zmieniony przez iszpakusi dnia Pią 14:37, 09 Lip 2010, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin