Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Nie odpala po kapitalnym remoncie silnika.
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorz1252
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 27 Mar 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:53, 04 Gru 2015    Temat postu:

Masz rację!
Pomyliłem się bo nie miałem przed oczami schematu i z pamięci tak wywnioskowałem, bo na schemacie są od siebie trochę oddalone. W każdym bądź razie kondensatory połączone szeregowo to ich pojemność się zmiejsza o połowę a jak połączymy równolegle to pojemność wzrasta. Odwrotnie niż w przypadku rezystorów. Mam nadzieję, że jak ktoś będzie czytał to co napisałem to przeczyta też dalej i zobaczy że była tam pomyłka. Wracając do napięcia na jakie powinny być te kondensatory to właśnie dlatego, że występują tu bardzo duże impulsy napięcia to będę się starał aby kolega mi kupił kondensatory na 630 V. Oczywiście można by kupić też na 1 KV lub 2,2 KV ale to już spore gabaryty. Dziś po pracy ustawię wszystko. Nie mniej jednak ten moduł z artykułu sobie zrobię. Tyrystor mam i diody choć nie takie same ale też impulsowe mam. Potencjometr jest i rezystory też. Muszę tylko mając wszystkie elementy zaprojektować odpowiednią płytkę. Oczywiście relację z tego zdam. Chciałem oprócz tego umieścić całą fotorelację z remontu całego Simka i silnika bo mam sporo zdjęć porobionych i kilka uwag i propozycji które można zastosować przy takim remoncie.

P.S
Wczoraj wieczorem założyłem koło magnesowe, ustawiłem zapłon na znaki które wcześniej zrobiłem i Simsonek odpalił za pierwszym kopnięciem. Były trochę za wysokie obroty ale minimalna regulacja gaźnika wystarczyła aby chodził równo na wolnych obrotach i nie gasł. Oczywiście zapłon ustawiałem kręcąc za kolo magnesowe wiertarką i było bardzo dobrze i równo widać jak wygląda zapłon. Dobry pomysł z tą wiertarką kolego JARO.


Ostatnio zmieniony przez grzegorz1252 dnia Sob 11:27, 05 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Syzyf
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3768
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:16, 06 Gru 2015    Temat postu:

To super, że wreszcie się udało - gratulacje Happy
grzegorz1252 napisał:
Chciałem oprócz tego umieścić całą fotorelację z remontu całego Simka i silnika bo mam sporo zdjęć porobionych i kilka uwag i propozycji które można zastosować przy takim remoncie.

Chętnie zobaczę i poczytam Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin