Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
NIE MA ISKRY, POMOCY
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baloniq92
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:17, 23 Sie 2008    Temat postu: NIE MA ISKRY, POMOCY

Witam, wczoraj jadąć przez miasto simson zaczął przebierać, zwalniać, aż całkowicie stanął. Po ściągniećie świecy w garażu okazało się, że w ogóle nie ma iskry. Zmeinaiłęm świece, nic nie pomogło, patrzyłem na zapłon - dobry, zmieniałem cewke zapłonową(tą pod bakiem), też nic nie pomogło, klin - cały. Pomóżcie, czego to może być wina?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondzio333
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:24, 23 Sie 2008    Temat postu:

Przyczyną może byc bardzo wiele rzeczy min. kabel WN, cewka zapłonowa, kondensator i wiele innych... Opisz co robiłeś itd. Jaki zapłon?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baloniq92
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:30, 23 Sie 2008    Temat postu:

No zapłon jest kreska na kresce, ale to byłby kondensator to iskra jakaśby tam była przecież Happy A gdzie znajduje się ten kabel?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondzio333
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:32, 23 Sie 2008    Temat postu:

Kabel WN wychodzi z cewki butelkowej i idzie do świecy :look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baloniq92
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:35, 23 Sie 2008    Temat postu:

To napewno nie to, bo cewke zmieniałem całą, łącznie z kablem... Będę próbował jeszcze z tą cewką w iskrowniku, przełoże od kumpla i jak nie będzie działać to nie wiem...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Sob 11:49, 23 Sie 2008    Temat postu:

a przerwa dobra na platynach ?? z cewki zapłonowej prąd idzie ??


i nie wiem po co nowy temat zakładałeś jak takich jest pełono i z tamtych można sie wszystkiego dowiedziec i tam napisać...


Ostatnio zmieniony przez pawels2004 dnia Sob 11:50, 23 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baloniq92
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:53, 23 Sie 2008    Temat postu:

przerwa jest tak jak była, czyli dobra, bo chciałem jak najszybciej się dowiedzieć, zależy mi na czasie. ile volt ma prąd z cewki? Podłączył bym jakąś żarówke i sprawdził, bo miernika nie mam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Sob 11:55, 23 Sie 2008    Temat postu:

żarówka nie wydaje mi sie zeby zaswieciła sprawdz to ręką
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baloniq92
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:31, 23 Sie 2008    Temat postu:

Ta miło, kopnie jak świeca czy lżej ?Wide grin
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
heniek1990
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:38, 23 Sie 2008    Temat postu: Re: NIE MA ISKRY, POMOCY

baloniq92 napisał:
Witam, wczoraj jadąć przez miasto simson zaczął przebierać, zwalniać, aż całkowicie stanął. Po ściągniećie świecy w garażu okazało się, że w ogóle nie ma iskry.


Tak samo miałem. Dwa dni temu naprawiłem. Sprawdzałem na swiecy i nie było iskry. Patrzyłem na innej świecy, wymieniłem fajkę, pożyczyłem cewkę WN,sprawdziłem stacyjkę ,zmieniłem kondensator i kupiłem nową cewke pod iskrownik.Przewody były ok. Wszystko na nic, problem nie ustąpił. Winne okazały sie platynki. Niby było około 0,4 mm przerwy , otwierały sie ładnie, a jednak po wymianie na stare , zakurzone DDR z półki simek chodzi jak dawniej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baloniq92
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:23, 23 Sie 2008    Temat postu:

platynki czyściłem, papierem ściernym 400 czyściłem i dalej nie ma... W tym silniku wszystko jest orginalne, silnik nie był nigdy robierany (dekiel od sprzęgła, kartery), więc plantyki nie powinny być wyjechane, ma 14k przebiegu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gangsta
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: KiElCe
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:03, 23 Sie 2008    Temat postu:

zrob tak.. zlap za kabel od cewki zaplonowej(ten kabel ktory wychodzi z silnika) i za rame ew. metalowa czesci kierownicy.. kopnij starterem.. jesli cie nie kopnie to wyciagnij caly stator i zobacz czy sie kabel czasem nie przetarl gdzies.. jak sie nie przetarl to najwidoczniej cewka zaplonowa ci padla.. a jesli cie kopnie to szukaj przyczyny w cewce butelkowej kablu WN lub kapturku..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
heniek1990
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:27, 23 Sie 2008    Temat postu:

baloniq92 napisał:
platynki czyściłem, papierem ściernym 400 czyściłem i dalej nie ma... W tym silniku wszystko jest orginalne, silnik nie był nigdy robierany (dekiel od sprzęgła, kartery), więc plantyki nie powinny być wyjechane, ma 14k przebiegu.


Stary, 14 000? Moje wytrzymały 2 tys. Podobno Niemieckie. Czyszczenie też u mnie nie pomagało. Tylko wymiana pomogła.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Sob 21:15, 23 Sie 2008    Temat postu:

zrób tak jak pisze Gangsta. bo jeśłi to roginalne wszystko to kable mogły też zaśniedzieć i dla tego nie ma iskry .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9063
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:30, 23 Sie 2008    Temat postu:

k... po prostu wez wloz palec do fajki jak wiesz ze fajka jest dobra i kopnij lekko, nie zabije Cie to przeciez, ja tak zawsze robie. Jak jest prąd tam to juz polowa sukcesu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin