Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
naprawa i przeróbka
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pinki1989
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:57, 25 Gru 2009    Temat postu: naprawa i przeróbka

Dzisiaj zaczełem robić remont silnika. silnik to 50 ccm i 4 biegowa skrzynia biegów.Zapłon platynkowy 12V
!. rozpołowieniu silnika okazało sie że są luzy na na ramieniu korbowodu dużę
2. Cylinder jest przegrzany , pękł pierścień ł cylinder we wnętrzu jest porysowany.
Niewiem co mam z tym zrobic wał napewno musze wymienić ale nie wiem na jaki Myślę o lekkim tuningu ale nie mam za dużo kasy . Licze na wasza pomoć
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:56, 26 Gru 2009    Temat postu:

Jak nie masz za dużo kasy to nie nie bierz za tuning. Będziesz chciał kupić wszystko na tanich częsciach i nigdzie nie dojedziesz.
Cylinder możesz dać do szlifu, pierścienie wymienić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Sob 16:05, 26 Gru 2009    Temat postu:

Pierwsza podstawowa sprawa, nie naprawia się simsona w świeta.
Druga podstawowa sprawa, nie zabieraj się za coś o czym nie masz pojęcia i nie masz kasy. Albo dozbieraj kasy, albo zrób zwykły remont.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pinki1989
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:12, 27 Gru 2009    Temat postu:

mam zamiar wycisnąć jutro tuleje z cylindra u kumpla na prasie hydraulicznej. Mam w planie dorobić dwa płuki obniżtć okno wylotowe i podnieść okno wydechowe. zrobić szlif na 60 ccm i kupić tłok MZA. Czy ktoś wie gdzie mogę dostać dokładne wymiary jak rozwiercić te otwory
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cinek-93
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: brać pieniądze?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:29, 27 Gru 2009    Temat postu:

To już chyba zależne do tego co chcesz uzyskać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pinki1989
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:04, 27 Gru 2009    Temat postu:

chciałbym zwiększyć prędkość
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marshal
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:36, 27 Gru 2009    Temat postu:

To kup zębatkę 17z. Tuningując simsona nie uzyskasz prędkości, lecz moc, którą możesz zamienić w prędkość poprzez zmianę przełożeń.

Tak mi wbijano do głowy, a jeśli się mylę to mnie poprawcie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4639
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Nie 21:56, 27 Gru 2009    Temat postu:

No ale jeśli przeniesiesz wykres w wyższe obroty to pojedzie szybciej na takich samych przełożeniach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marshal
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:59, 27 Gru 2009    Temat postu:

Wiedziałem Wide grin

Nie no żartuje, tego nie wiedziałem,choć można to było wydedukować :]
Czyli w moim Simie też prędkość powinna podnieść się na tych samych przełożeniach bo moc max jest na 9,5k RMP?


Ostatnio zmieniony przez Marshal dnia Nie 22:00, 27 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4639
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Nie 23:59, 27 Gru 2009    Temat postu:

Coś w tym rodzaju.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cegła
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 0:59, 28 Gru 2009    Temat postu:

Jeśli masz DDR-a to zrób szlifa i załóż tłoczek MZA i pierścionki i wał i simek śmiga . Ale powiedz ile masz kasy bo dla jednych 200 zł to majątek dla innych to groszowe sprawy . - wiec sie określ wtedy ci możemy lepiej pomóc

Ostatnio zmieniony przez Cegła dnia Pon 0:59, 28 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pinki1989
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:01, 28 Gru 2009    Temat postu:

nie no 200 to nie dla mnie majątek . Dzisiaj zaczełem prace nad przeróbką tulei cylindra na Tabori . Chce przerobić na 60/2. Wstawić łożyska SKF i wałem z allegro z niebieskimi wypełniaczami oraz gaznikiem 19n tylko niewięm jakiej wielkości mam założyć dysze. Czy to będzie dobry zestaw? A wieksza zębatka daje większom prędkość a dość muli przy ruszaniu i cięszko pod duże wzniesienia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cegła
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:12, 28 Gru 2009    Temat postu:

To pewnie za dużą lub za małą zębatke dałeś ale gdzie ty tą zebatke dałeś na przód czy na tył .

A ten wał to niewiem jakiś "niebieski" daj najlepiej link to wtedy coś możemy pomóc . Ale czy nie lepiej by było zrobić 60/4 tylko wtedy wiecej paliwa łyknie lub 50/4 TT . Łozyska wybrałeś bdb
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pinki1989
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:22, 28 Gru 2009    Temat postu:

Ale jeszcze nie zdobyłem doświadczenia żęby dorobić 2 dodatkowe kanały. Chyba żś ktoś ma wymiary w którym miescu mają być dowiercone i mi podpowie jak to zrobić bo ja robie z chematu TAbori
Oto link na alegro z tym wałem http://www.allegro.pl/item861452160_simson_nowy_niemiecki_wal_z_wypelniaczami_s70.html


Ostatnio zmieniony przez pinki1989 dnia Pon 21:24, 28 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cegła
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:38, 28 Gru 2009    Temat postu:

Ale na co ci S70 moze być zwykłt ale dobry 50 cm3
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin