Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Małe niedoskonałości na dotarciu...
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mynt
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:10, 20 Sty 2008    Temat postu: Małe niedoskonałości na dotarciu...

Witam... Mam pewien problem. Otóż ostatnio złożyłem silnik na wielu nowych częściach m in. nowy cyl tłok wał itp... Silnik cyka jak zegareczek ale są 2 może 3 defekty które spędzają mi sen z powiek... Jak silnik odpali i włączę sprzęgło to słyszę takie ciche chrabotanie, drugi problem tyczy się biegów, jest tak że jadę a jak przekroczę pewne obroty to zaczyna chrabotać tak jak przy włączeniu sprzęgła... Czy to może być spowodowane niedokładną regulacją biegów?? Z góry dziękuję za odpowiedzi...


A zapomniałem - czy z czasem docierania powinno to ustanąć??


Ostatnio zmieniony przez mynt dnia Nie 12:16, 20 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszkal
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:30, 20 Sty 2008    Temat postu:

moze to byc zwiozane ze zla regulacja biegow mialem podobnie ale sprawdz czy wszystko jest dokrecone
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mynt
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:40, 20 Sty 2008    Temat postu:

A czy mogły mi sie rozregulować biegi jak odkręciła mi się śrubka przy karterze od regul biegu (ta 13mm), no bo pod wplywem drgan mogla sie pokręcić ta śrubka w środku z 2 rowkami... Musiałbym od nowa regulowac biegi. Stało mi sie to tak w 10 km docierania... Dzisiaj spróbuje wyregulować biegi bo jedynka czasem wyskoczy...W tym chrabotaniu wyklucze łożysko igiełkowe i pierścienie bo wszystko nówka a głos wydobywa się właśnie ze skrzyni... A i czy regulacja pomoże mi również bo jak trzymam bieg na sprzęgle to też charbąści...??

Ostatnio zmieniony przez mynt dnia Nie 12:40, 20 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walker69
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:48, 20 Sty 2008    Temat postu:

jak ta śrubka sie odkręciła to jak najbardziej mogły się rozregulować a czy regulacja ta pomoże to sprawdź jak nie pomoże to pisz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mynt
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:52, 20 Sty 2008    Temat postu:

To idę do garażu zobaczyć.... A walić to że niedziela xD...





Wróciłem z garażu... Pół obr w lewo śrubką od regulacji i jest lepiej... Już tak nie chrabąści ale zdam całkowicie sprawozdanie jak sie troche więcej przejade...


Wróciłem z przejażdzki zawiedziony... Jest ciągle to samo!!!.... Nie wiem co z tym jest... Zauważyłem że jak zdejme fajke i jąprzytkne w odl 3-4 mm od swoiecy i przskakuje oiskra to jest podobny dźwiek... Może to banalne ale bede musial kupic nową i zobaczyc... A w miedzyczasie piszcie co mogłoby jeszcze być??


Ostatnio zmieniony przez mynt dnia Nie 13:25, 20 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4650
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Nie 13:29, 20 Sty 2008    Temat postu:

kup nowa swiece (jakiejs renomowanej firmy [czyt. ISKRA, BOSCH, NGK, CHAMPION]) a tak ogolnie to moze ustac bo wkoncu na docieraniu wszystko sie dopasowuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Gość





PostWysłany: Nie 16:23, 20 Sty 2008    Temat postu:

ja nienawidze swiecy championa zawsze mi siadaly a taki maly OT czy swiece irydowe naprawde sa lepsze bo cene jest wysoka
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:24, 20 Sty 2008    Temat postu:

Co do chrobotania to jestem pewien, ze to pod koszem sprzeglowym jest brak podkladki. Zauwasz - wciskasz sprzeglo, kosz sie delikatnie przesuwa i trze, mialem tak w simie i motorynce, zalozylem podkladke i ok.

Jezeli jedziesz na wyzszych obrotach, kosz sprzeglowy przez swoje zabki pod katem przemieszcza sie przez przerzucanie oleju miedzy zebami, jest ten sam efekt co po wcisnieciu sprzegla. Zaloz podkladke.

Aha, zapewniam cie ze z biegiem docierania dzwiek NIE ustanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Pon 3:08, 21 Sty 2008    Temat postu:

Antonio napisał:
Aha, zapewniam cie ze z biegiem docierania dzwiek NIE ustanie.

Antonio, wytrą się zęby na koszu sprzęgłowym i dzwięki ustaną. Oczywiście jest to efekt nieporządany.

A jeżeli chodzi o śrube do regulacji to nie jest M13 tlko M8.

Najprawdopodbniej rzeczywiście może to być ta podkładka. Zdejmij lewą kape, wyjmij sprzęgło, a zostaw sam kosz i zobacz czy nie ociera o mechanizm zmiany biegów. Jeśli tak to problem rozwiązany.

Jeżeli chodzi o to przeskakiwanie iskry, to jeżeli rzeczywiście jest jakieś przebicie, to najłatwiej będzie to zobaczyć jak jest ciemno (tzn czy kabel nie świeci).
pozdr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mynt
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:41, 22 Sty 2008    Temat postu:

Chłopaki... Pod kosz zakłądałem podkładke... Pewne w 100% bo pamietam każdą część którą włożyłem do silnika... Tylko możliwe że założyłęm za grubą, ale przed remontem była ta sama i było okej... Podkładka jest na 100%... wydaje mi się że sprzęgło trochę się ślizga... Musze je wyregulować (mały OT), świece mam NGK na której Rzadko jezdze i isolator (na niej jezdze częściej bo lepiej przepala), fajkę nową założylem cykanie nie ustało... Czy to cykanie może być spowodowane dorobioną podkłądką sworznia??? (znowu mały OT ale pytam się żeby nie błądzić :P) Mogłaby być jeszcze jedna możliwość... z wałka tam gdzie wchodzi kosz sprz mógł spaść seger i to że podłożylem podkladke mi mało da bo będzie mniejszy dystans (na moje rozumowanie chyba xD)???

Ostatnio zmieniony przez mynt dnia Wto 16:46, 22 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Poter90
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Borucina okolice Raciborza

PostWysłany: Wto 19:43, 22 Sty 2008    Temat postu:

napewno zła regulacja!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mynt
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:46, 24 Sty 2008    Temat postu:

No mam nowe wieści... CYkanie to znika na jeszcze wyższej parti obrotów... jak troche zwolnie to znowu zaczyna a jak zwolnie jeszcze to przestaje... CO to może być??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:15, 25 Sty 2008    Temat postu:

A w skrzyni wszystko dobrze zlozyles?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mynt
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:56, 25 Sty 2008    Temat postu:

W skrzyni wsio ok...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4650
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Pią 18:11, 25 Sty 2008    Temat postu:

zdejmij kape od strony sprzegla i zobacz czy nie ma zadnych sladow na tym bembnie od zmiany biegow bo to jest jedynie miejsce gdzie kosz moze trzec
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin