Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Mała prędkość maksymalna S70

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walllker
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:40, 28 Mar 2010    Temat postu: Mała prędkość maksymalna S70

Witam wszystkich, jestem tu praktycznie nową osobą, ale mojego simsona mam już z 10lat w zeszłym roku postanowiłem moją 50 stuningować, więc kupiłem nowiutkie kartery, łożyska (wszystkie) wał, tłok, cylinder, sprzęgło z koszem i zębatką na wał, zapłon na platynki, cewkę WN, gaźnik i złożyłem biorąc skrzynię i parę innych urzywanych elementów z poczciwej 50, silnik o pojemności 70ccm, wszystkie elementy które kupiłem były kupowane właśnie pod ten typ silnika, mówię tu szczególnie o koszu sprzęgła, złożyłem odpaliłem i jestem rozczarowany, nie wiem co jest problemem, silnik pali na pierwsze kopnięcie, iskra na świecy że zabiłbym konia, ale prędkość maksymalna 55km/h i ani mru mru więcej, a pisali w książce E. Werner "Jeżdże motorowerem simson" że powinienem wyciągnąć conajmniej 70km/h, silnik pracuje płynnie, jest bardzo żwawy przyspiesza płynnie ale 55 i koniec nie pojedzie szybciej, na pierwszym i drugim biegu kręci się do 7600obr/min tak pokazuje obrotek, ale na 4 biegu koniec jest przy 4000obr/min, kombinowałem już z zębatkami i nic nie pojedzie szybciej i koniec, co może być przyczyną gaźnik, może zapłon coś nie tak, ale wydaje mi się że jest OK, może gaźnik potrzebuje innych dysz, ja kupiłem nowy dedykowany w/w ksiązce typu 16N3-4, zresztą robiąc ten silnik opierałem się na tej książce, piszą tam że skrzynia biegów jest taka jak w 50, ale jest inny kosz sprzęgła i taki kupiłem własnie pod S70, nie wiem co jest nie tak, może ktoś podpowie z góry dziekuję i pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1680
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:42, 28 Mar 2010    Temat postu:

może za mocno linka od sprzęgła naciągnięta
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adriano19921106
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czerwona Woda
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 0:20, 29 Mar 2010    Temat postu:

Gaźnik 16n3-4 ma dyszę główną 0,7mm a w 70ccm ma być 0,72mm i pamiętaj silnik po remoncie silnika trzeba dotrzeć , a nie od razu dawać mu w pi.dę, bo za długo na nim nie pojeździsz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stefan785
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski

PostWysłany: Pon 13:57, 29 Mar 2010    Temat postu:

nom wymien dysze albo kup amala 19 czy 21. do tego sprawdz wydech moze przy s70 go muli.. najlepiej jak by byl spawak Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marshal
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:25, 29 Mar 2010    Temat postu:

Stefan weź nie pier**l. Po co mu spawak do zwykłego 70ccm?
Walllker załóż większą dyszę i spróbuj zrobić AoA1, może coś to da.


Ostatnio zmieniony przez Marshal dnia Pon 14:31, 29 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stefan785
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski

PostWysłany: Pon 14:30, 29 Mar 2010    Temat postu:

a soryy myslalem ze on to przerabial .. teraz rozumiem . Wink (1) to wystarczy wiekrza dysza i powinien gadac
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wajcar
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:41, 29 Mar 2010    Temat postu:

zapłon ustawiłeś dobrze , ja miałem zamknięte do połowy kanały płuczące i też muliło
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walllker
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:06, 31 Mar 2010    Temat postu:

Dziękuję wszystkim za pomoc, problemem była dysza, teraz to nie ten sam silnik, o dotarciu pamiętam, więc spokojnie, kupiłem zalecaną dyszę i lekko ponad 70km/h idzie pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin