Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

lekki problemik- stracił niskie obroty i kopci

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
banek392
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LTM

PostWysłany: Pią 10:01, 08 Kwi 2011    Temat postu: lekki problemik- stracił niskie obroty i kopci

witam
do tej pory wszystko robiłem sam lecz nagle zbrakło mi pomysłów miałem cyl 60 teraz zmieniłem na oryg. 50 lecz problem pozostaje nadal gaźnik 16n1-11 czy jakoś tak
problem polega na tym że sim jezdził bdb lecz pewnego dnia gdy go odpaliłem przejechałem sie jakieś 1,5 km zauważyłem że nie ma wolnych obrotów bawiłem gaźnikiem i nic zrobił sie też słabszy z niskich- wiadomo a że wcześniej zamierzałem zmienić na 50 to zmieniłem myślałem że coś sie przy okazji poprawi lecz nic z tego świeca opalona prawie dobrze lekko ciemniejsza dodam że dysza w gaźniku to 70 jeśli macie jakieś pomysły to piszcie dodam że simeringi raczej całe - nie robi ciśnienia w skrzyni biegów


Ostatnio zmieniony przez banek392 dnia Pią 16:27, 08 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wision
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Grudziądz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:04, 08 Kwi 2011    Temat postu:

Może pływak jest dziurawy, zobacz dobrze cały gaźnik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
banek392
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LTM

PostWysłany: Pią 16:25, 08 Kwi 2011    Temat postu:

gaźnik rozbierałem pływak ok wyczyszczony przedmuchany dodam jeszcze że dymi ponad norme simsona
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek0109
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:17, 08 Kwi 2011    Temat postu:

W 16n1-11 jest taka śrubka pod skosem na sprężynie, ona reguluje obroty silnika,jak wkręcisz to większe, jak wykręcisz to mniejsze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
banek392
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LTM

PostWysłany: Pią 20:25, 08 Kwi 2011    Temat postu:

wiem i właśnie tu jest problem że mam ustwione na max a i tak gaśnie jak ja minimalnie dalej dam to blokuje mi przepustnice

jechać jedzie nawet zap.. ale nagle wolnych brak i cały czas myśle co to może być nie piszcie że jest taka śrubka bo troche siedziałem w życiu przy motorach ale to jest pierwszy taki przypadek że zgłupiałem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Styropian
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:30, 08 Kwi 2011    Temat postu:

A te simeringi sprawdzałeś, czy tylko tak gadasz, że dobre?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartus12345
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:45, 08 Kwi 2011    Temat postu:

właśnie ja mam podobnie jak ty kopci ponad norme jak się rozgrzeje wolne trzyma ale tylko jak ssanie jest właczone i podobnie sie wkręca na wysokie obroty tylko na ssaniu ,a bez nie go strzela w tłumnik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
banek392
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LTM

PostWysłany: Sob 7:48, 09 Kwi 2011    Temat postu:

tobie jak strzela w tłumik to wina zapłonu albo lipowego paliwa sprawdz pierw iskre później zapłon



ja u siebie jeszcze mimo wsystko simery wymienie i zobacze jak to bedzie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wision
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Grudziądz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:24, 09 Kwi 2011    Temat postu:

Dokładnie, iskra,potem zapłon,kondensator itd. Takie kichanie w tłumik to raczej nie gaźnik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartus12345
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:35, 10 Kwi 2011    Temat postu:

no iskra iest prawidłowa świeca tez ładny kolorek ma , przerywacz sprawdzałem a do zapłonu się jeszcze nie dotykałem ,a może to być simering z lewi strony silnika na wale korbowym??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
banek392
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LTM

PostWysłany: Pon 7:21, 11 Kwi 2011    Temat postu:

wątpie żeby była to wina simeringa kichanie w tłumik to chyba spóźniony zapłon jak sie nie myle na zapłonie zbyt wczesnym bedzie biło w gaźnik
ja kiedyś w moim zatankowałem inne paliwo i zaczoł kichać zmniejszyłem iskre i śmigał wspaniale
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wision
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Grudziądz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:35, 11 Kwi 2011    Temat postu:

Nie ma wolnych obrotów -zobacz dysze w gaźniku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
banek392
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LTM

PostWysłany: Wto 7:34, 12 Kwi 2011    Temat postu:

co ma gaźnik do tego jak pisze że mu kicha w wydech
mój też kichał nie wiedziałem co jest wlałem inne paliwo i zaczeło kichać po kilku km(wypalił stare z gaźnika)
no i jazda ale nie simem tylko myślami po półkach w głowie co sie kur. mogło stać więc zaczołem bawić sie świecą była opalona nawet ładnie iskre też miała ale mimo to postanowiłem ją zmniejszyć morda mi sie cieszyła niesamowicie Happy dodam że miałem 2 swiece przy sobie jedną bosch co mnie casami wnerwiała po nagrzaniu -chyba już wypalona i drugą radziecką od znajomego (kiedyś jeszcze wsk-ą na niej śmigałem) i na tej radzieckiej po dziś dzień zapier..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wision
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Grudziądz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:23, 12 Kwi 2011    Temat postu:

No widzisz - made in CCCP - "nie gniotsa,nie łamiotsa" Wide grin
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
banek392
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LTM

PostWysłany: Śro 9:16, 13 Kwi 2011    Temat postu:

cимсoн нe дeлaнo b cccp !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin