 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skibonzo
Bywalec

Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:15, 26 Lip 2014 Temat postu: korbowod trze o polowki walu |
|
|
Czy mial z was ktos tak ze korbowod obcierl sie o polowki walu? Do tego stopnia ze az to widac to na korbowodzie? Przy tym silnik mocno szumi, a sam korbowod sporo lata na boki. W gore i w dol nie, tylko na boki miedzy polowkami walu. Nie wiem czy zmieniac ten wal czy nie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HubertSR50
Bywalec

Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:45, 26 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Podkładki dystansowe na sworzniu były?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skibonzo
Bywalec

Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:36, 26 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
No wlasnie ze ich cholera nie ma..... korbowod jezdzi na calym sworzniu. Simsona takiego kupilem ,nie ja skladalem silnik, grom go tam wie czy wtedy byly... jeszcze hitem jest ze wpust od magneta wystaje o dziesiate milimetra, a tak byc chyba nie powinno?
Ostatnio zmieniony przez Skibonzo dnia Sob 17:40, 26 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P

Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:22, 26 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
HubertSR50 napisał: | Podkładki dystansowe na sworzniu były? |
A co ma sworzeń do luzu korbowodu na stopie ?
Chyba niewiele....
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kierownik1996
Nowicjusz

Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:10, 26 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
jezeli nie bylo podkladek na swozniu tloka to korbowod zawsze bedzie obcieral.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adamek
Nowicjusz

Dołączył: 12 Lip 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:07, 26 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
kierownik1996 napisał: | jezeli nie bylo podkladek na swozniu tloka to korbowod zawsze bedzie obcieral. |
możesz jaśniej ?
wał wymienić bo się nie opłaci rozprasowywać czopu wału , chyba że ktoś Ci to w gratisie zrobi
Ostatnio zmieniony przez adamek dnia Sob 23:12, 26 Lip 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kierownik1996
Nowicjusz

Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 8:36, 27 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Korbowód powinien się przesuwać na boki,po to, aby mógł się on ustawić centralnie na środku cylindra. Jeżeli nie założymy podkładek na sworzniu tłoka to korbowód będzie się przesuwał w trakcie pracy i może obcierać o połówki wału.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adamek
Nowicjusz

Dołączył: 12 Lip 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:51, 27 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Miejsce gdzie Ty chcesz zakładać podkładki to CZOP wału a nie sworzeń. Sworzeń masz w główce korbowodu , tam gdzie jest mocowany tłok
Ostatnio zmieniony przez adamek dnia Nie 9:52, 27 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kierownik1996
Nowicjusz

Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:05, 27 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Chodziło mi o sworzeń(główkę)tłoka
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:04, 28 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Wał nie pracował prawo-lewo? Zmierzam do tego że może nie było dystansów przy łożyskach wału.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skibonzo
Bywalec

Dołączył: 10 Mar 2014
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:49, 30 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
No faktycznie nie ma dystansow przy lozysku stad caly koebowod lata prawo lewo. Bedzie zyl??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:28, 30 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
jak nie ma podkładek to cały wał będzie pracował, czego efektem może być tarcie korbowodu o karter.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|