Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
kilka lytańn odnośnie kapitalki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czteryef
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj Opolskie

PostWysłany: Nie 12:49, 09 Wrz 2007    Temat postu: kilka lytańn odnośnie kapitalki

Witam.
Zostałem zmuszony do kapitalki silnika, i mam kilka pytań.
1. Będe zmieniał cylinder (teraz jest 60, ale porysowany) i czy da rade włożyć cyl 70, czy trzeba coś przerabiać w karterach, wał, itp).
2. Zastanawiam się czy jest sens zmieniać kosz sprzęgłowy na taki z większymi zębatkami.Szczególnie jak zostanę przy pojemności 60, i czy wpłynie to jakoś na moc ( bo na prędkości to mi nie zależy).
3. Jak bardzo traci się na mocy przy zmianie zębatek na łańcuchu?

To tyle na chwilę obecną. Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4639
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Nie 13:12, 09 Wrz 2007    Temat postu:

zeby zalozyc cyl 70 trzeba rozwiercic kartery i zmienic wal

jak zmienisz sprzedlo na 70 to straci na mocy ale bedzie szybszy

to zalezy od zebatki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brylan s53
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki

PostWysłany: Nie 21:02, 09 Wrz 2007    Temat postu:

Ja mam cylinder 70cc zmieniłem kosz na kosz od s70 jest minimalnie słabszy ale jest za to szybszy o 10km- mierzone z samochodem, nie wim jak to się bezie sprawować przy 60cc, wydaje mi się ze będzie za słaby do tego kosza
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czteryef
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj Opolskie

PostWysłany: Pon 7:57, 10 Wrz 2007    Temat postu:

acha, czyli zostaje przy 60 cc. I mam jeszcze takie pytanie. w tej chwili mam gaźnik 16N1-3, oprócz tego mam jeszcze 16N1-11. Który jest lepszy? Pomijam temat że w skuterze są problemy z dojściem do śrubki z boku w tym drugim.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Strzelno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:11, 11 Wrz 2007    Temat postu:

Nie wiem ale mi sie wydaje ze 16n1 lepszy przynajmniej tak sądze z opinii uzytkowników i userów forum.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czteryef
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj Opolskie

PostWysłany: Sob 16:08, 15 Wrz 2007    Temat postu:

Wymieniłem tłok i cylinder, reszty nie ruszałem, nad gaźnikiem to się jeszcze zastanowię. Można zamknąć temat. Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Strzelno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:04, 16 Wrz 2007    Temat postu:

Wymieniles cyl na jaki jak na 70 a wału nie ruszales to długo nie polata.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czteryef
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj Opolskie

PostWysłany: Wto 22:37, 18 Wrz 2007    Temat postu:

Zostałem przy 60. taki był fabrycznie, więc nie ma co kombinować. A co ciekawe luzy na wale były minimalne, i to tylko na boki. To się nazywa niemiecka solidnośćHappy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Strzelno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:45, 19 Wrz 2007    Temat postu:

czteryef napisał:
Zostałem przy 60. taki był fabrycznie, więc nie ma co kombinować. A co ciekawe luzy na wale były minimalne, i to tylko na boki. To się nazywa niemiecka solidnośćHappy

Fabrycznie była 50 albo 70.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czteryef
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj Opolskie

PostWysłany: Śro 23:39, 19 Wrz 2007    Temat postu:

Tak do końca to nie wiem. nie chce mi się mierzyć tych wymontowanych zwłok, ale tak na oko to cylindry miały takie same wymiary. Z resztą koleś któremu dałem cylinder do szlifu i dopasowania reszty (bo ja nie mam czasu na takie zabawy) też powiedział że to 60.Albo mam nietypa, albo o czymś nie wiem Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Strzelno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:59, 20 Wrz 2007    Temat postu:

Może poprzedni właściciel zmieniał cyl na 60cm3.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
emilkok1
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 1044
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Janów Lubelski ( polowa trasy lublin-rzeszow )

PostWysłany: Czw 13:45, 20 Wrz 2007    Temat postu:

napewno zmienial ;] ale jak robisz taki remont to moze wypelniacze dal bys na wal :F mocniejszy by byl Wide grin
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Strzelno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:59, 20 Wrz 2007    Temat postu:

Ja myslałem o tych wypełniaczach ale ktoś na forum pisał że kupił wał z wypełniaczami i te wypełniacze sie rozpadły.I sie własnie zastanawiam czy założyć czy lepiej nie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin