Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Karter peknięcie ;/
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:14, 04 Kwi 2012    Temat postu:

Rozszerzalnosc tu ma niewiele do gadania akurat. Troche mylisz pojecia. To co niszczy silnik, gdy jest zimny, to jest szok termiczny. W simsonie na szczescie nie istnieje taki przypadek uszkodzenia silnika w wyniku szoku termicznego, stad simsona sie nie rozgrzewa. W zasadzie zadnych silnikow chlodzonych powietrzem sie nie rozgrzewa do jazdy, bo mija sie to z celem. One i tak nigdy nie osiagna optymalnej temperatury pracy (85-90*C) z tego wzgledu, ze chlodzenie jest niejednostajne, nie ma termostatu, nie ma stalej wymiany ciepla. Im blizej glowicy zawsze jest cieplej.

A 90tke tak, odpalam i moge dawac odrazu w pelen gaz. Dzisiejsze materialy na pierscienie tlokowe nie sa juz takie jak kiedys. Japonczyki w samochodach juz od dawna stosuja takie materialy. Nikt nigdy nie slyszal o peknietych pierscieniach w Hondach czy Mitsubishi, w wyniku szoku termicznego, bo sa na to odporne.

A poza tym ja mojej 90tki nie wkrece na pelne obroty na luzie po odpaleniu. Takie zabezpieczenie, ktore samo sie stworzylo. Po odpaleniu motoru chodzi rowno w zakresie do 8-9 tysiecy, dopiero po ruszeniu i przejechaniu okolo 20 metrow na wysokich obrotach wkreci sie na wyzsze. Taka charakterystyka tego silnika. A wkrecanie na maksymalne obroty na zimnym silniku dla mnie wazne jest tylko w okresie docierania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin