Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

juz sam niewiem:/

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piootrek
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:04, 31 Sie 2007    Temat postu: juz sam niewiem:/

Mój simson bardzo muli nie rozwija nawet połowy prędkości.Posiadam model s51 elektronik sprawdzałem już cylinder i tłok na cylindrze jak i na tłoku nie ma rys.od jakiegos czasu simson brał mi olej z silnika wiec domysliłem sie ze to mogą byc simeringi wymieniłem obydwa z jednej i drugiej strony silnika oczekiwałem poprawy ale simson zyskał jedynie trochę na mocy ale nadal nie rozwija wystarczającej prędkości.Wolno wchodzi na obroty podczas jazdy na 1 biegu a 4 to już porażka.Poradźcie mi coś. Zapomniałem dodać że simson chodził dobrze i z dnia na dzień mu sie cos stało i jest tak jak jest:/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:11, 31 Sie 2007    Temat postu:

sprawdż kolego gaźnik na pierwszy ogień. Wykręć go i dobrze przedmuchaj sprezonym powietrzem. Potem zaloz dobra swiece i ustaw przerwe dokładnie 0,4mm. Sprawdź czy kable wysokiego napiecia nie są naderwane. A gdy chcesz dac mu gazu na wolnych obrotach to wchodzi na nie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piootrek
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:15, 31 Sie 2007    Temat postu:

Dopiero kiedy wymieniłem simeringi to po dodaniu gazu szybciej wchodzi na obroty ale tylko na luzie np na biegu wchodzi wolno na obroty
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafiki
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 11:03, 01 Wrz 2007    Temat postu:

Moge sie mylić ale czy to nie łozysko?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JacekM
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 13:23, 01 Wrz 2007    Temat postu:

rafiki napisał:
Moge sie mylić ale czy to nie łozysko?

nieee lozysko watpie zeby mialo z tym powiazanie-predzej by mu zaplon przestawialo

Sprawdz to co romek napisal powyzej i ja dodam cos od siebie Happy :

looknij na klin (trzeba wpierw sciagnac magneto )-przez taki osrany klin musialem tlok wymieniac Confused (chociaz to po czesci byla ojca wina bo zalozyl magneto a klina prawie nie bylo ale on mowi : "bedzie jezdzic" no i tak pojezdzilo ze pierscien sie przypiekl ;/ )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
enter26
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:50, 01 Wrz 2007    Temat postu:

Hm JacekM pisze że przez klin mu pierścień zapiekło, coś to się kupy nie trzyma bo co ma piernik do wiatraka?.

Może sprawdź wydech, napewno będzie ciężko tak z opowieści wstrzelić się w usterkę
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
*Grzegorz*
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Sob 16:31, 01 Wrz 2007    Temat postu: ....

Ja przerwe zawsze ustawiam na oko, dla mnie jesli ktoś ustawia według książki to jest h*j nie mechanik. Wide grin Takie jest moje zdanie poneiważ maszyne trzeba czuć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gugu
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: chodziez

PostWysłany: Sob 20:39, 01 Wrz 2007    Temat postu:

Grzegorz to co piszesz jest genialne!maszyne trzeba czuc o to chodzi,trzeba miec oko i ucho,te 0,4mm w oku,wkrecanie na obroty w uchu i luz,dostane ostrzezenie ale tez twierdze ze niekiedy schematy ma byc tyle a tyle nie sprawdza sie np. kupujesz nowy gaźnik i nie ma wolnych a jak ma wolne to idzie tylko na ssaniu i tak w kółko i co --no trzeba miec luz by przeprosic stary wysłuzony gaźnik i dalej sprawiłeś sobie nowy zapłon no magneto tez i co?--no pali zarowe za żarówą i kondensator co drugi dzien--no luz i powrót do korzeni!i sakramentalne chciałem dobrze.Brawo Grzegorz!!wracajac do tematu sprawdz zaplon jak idzie na ssaniu,sprawdź czy wydech nie jest zapchany.Cześć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brylan s53
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki

PostWysłany: Czw 20:18, 20 Wrz 2007    Temat postu:

Sprawdz zapłon najprawdopodobnie to to jest przyczyną
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sernik
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szarów - Małopolskie

PostWysłany: Czw 21:44, 20 Wrz 2007    Temat postu:

Kolega pisze że ma elektronika to jak to wkońcu jest ? Zapłon elektroniczny czy platynkowy ? Jak masz elektronika możesz zobaczyć na moduł zapłonowy może jakis kabelek coś jest nie tak, jaki masz kabel wysokiego napięcia ? Polecam zmienić grafitowy(samochodowy) na miedziany bo sam kiedyś miałem problemy z tymi kablami. Gaźnik też wchodzi w gre trzeba by go przeczyścić i założyć dobre uszczelki między gaźnikiem a cylkiem żeby lewe powietrze nie właziło. Pozdrawiam !
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzesiek_simsons51
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 5801
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:12, 24 Wrz 2007    Temat postu:

lozysko moze??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rumcajs_s51b2
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Opole

PostWysłany: Pon 21:00, 24 Wrz 2007    Temat postu:

To on moze nie miec kompresji.Moze zle zalozyles simeringi i cisnienie ucieka
simering mozna bardzo latwo uszkodzic przy zakladaniu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:16, 24 Wrz 2007    Temat postu:

brylan s53 pytam sie po jaką cholere odgrzebujesz takie stare tematy?
zamykam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin