Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
jest iskra a nie chce zapalić :-/
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lycha_15
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 2442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łaziska City
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:04, 23 Kwi 2009    Temat postu:

A klina czasem nie ścięło patrzałeś? Bo jak klin zetnie to iskra też będzie, ale nie w tym momencie co powinna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Voytek
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:19, 23 Kwi 2009    Temat postu:

nawet nie wiem jak sie zmienia temat wiec niestety nie zrobie tego a jak kolega "prezes" moze to wykonac to no problem :]

Ostatnio zmieniony przez Voytek dnia Czw 19:24, 23 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9063
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:04, 23 Kwi 2009    Temat postu:



;]


Ostatnio zmieniony przez Romek dnia Czw 20:05, 23 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Voytek
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:18, 23 Kwi 2009    Temat postu:

no ja nie mam ikony zmen tylo "cytuj" a zreszta dla mnie to jest malowazne jestem nowy na forum i raczej nie bede czytal calego regulaminu mysle ze sama nazwa tematu nie jest istotna tak bardzo jak jest umieszczona w dobrym dziale ;]

Ostatnio zmieniony przez Voytek dnia Czw 20:22, 23 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek1006
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:20, 23 Kwi 2009    Temat postu:

o boze ... miales nacisnac zmien i dac inny tytuł tematu ... a ty co narobiles ? :P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dedaj
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:47, 23 Kwi 2009    Temat postu:

kurde widać ze jest początkujący ... no ale wypadki sie zdarzają .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Voytek
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:53, 23 Kwi 2009    Temat postu:

no jestem :P i nie oblukalem tego forum jeszcze a pisalem bo mam problem z simkiem i chcialem tylko sie poradfzic Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dedaj
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:02, 23 Kwi 2009    Temat postu:

co do forum to każde ma takie same guziki xd
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Voytek
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:27, 23 Kwi 2009    Temat postu:

nie kazde kolego :P ale nie o tym mowa chyba nie?? hehe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dedaj
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:28, 23 Kwi 2009    Temat postu:

no nie o tym więc do rzeczy .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek1006
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:45, 23 Kwi 2009    Temat postu:

sprawdz czy nie zerwalo klinu a jak nie to musisz ustawic zaplon nie ma wyjscia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dedaj
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:48, 23 Kwi 2009    Temat postu:

"klina"

jak by zerwało klina to by nie było iskry .
Problem tkwi w gaźniku .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek1006
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:50, 23 Kwi 2009    Temat postu:

co ty za bajki opowiadasz ... niby dlaczego iskry mialo by nie byc ? bylaby tylko w zlmy momencie ... niech ktos sie wypowie w tym temacie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dedaj
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:51, 23 Kwi 2009    Temat postu:

ok masz racje niech sprawdzi śrubokrętem czy jak ma tłok w najwyższym momencie to czy akurat pojawia sie iskra jak nie to faktoza xd zapłon albo ten nieszczęsny klin.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Voytek
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:58, 23 Kwi 2009    Temat postu:

klinu nie ścieło jest dobry... a iskra jest ładna jak jest tłok w gmp to sie platyny otwieraja i iskra eleganca.. próbowalem deczko całym aparatem przekrecać w prawo i w lewo po milimetrze ale nic nie dalo.. iskra jest a sie nie odezwie... a co do gaznika to napewno bedzie potrzeboweal regulacji ale powinien motor zapalic nawet jak wlalem do cylindra benzyny.. chociaz sie zaksztucic a on nic tak jakby byl wlasnie zaplon odciety...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin