Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jaki tłok wybrać.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daniello1993
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: wieś
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:53, 29 Cze 2009    Temat postu: Jaki tłok wybrać.

Witam.

Chciałbym się was poradzić jaki mam kopic tłok i pierścienie do mojego simka.

Chodzi mi o to, aby ktoś wskazał mi na allegro lub z cennika kniazia konkretny tłok i pierścienie: cena nie gra roli.

50cm cylek: po pierwszym szlifie.

Dzięki z góry za pomoc. Szerokości życzę. Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Zamościa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:21, 29 Cze 2009    Temat postu:

To chcesz wymienić sam tłok bez szlifu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daniello1993
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: wieś
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:43, 29 Cze 2009    Temat postu:

Tak, tłok i pierścienie tylko. Co wy na to?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zip2
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bartoszyce

PostWysłany: Pon 16:19, 29 Cze 2009    Temat postu:

Napisał że cylek po I szlifie ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Zamościa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:29, 29 Cze 2009    Temat postu:

To co, że po pierwszym??? Ciekawe tylko kiedy robiony ten szlif. Jeżeli dajesz do szlifu cylinder to razem z tłokiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:19, 29 Cze 2009    Temat postu:

Tlok na wymiar 38,21-38,23 i masz tlok po 1 szlifie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9064
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:35, 29 Cze 2009    Temat postu:

spike napisał:
To chcesz wymienić sam tłok bez szlifu?

Jeśli tuleja jest w dobrym stanie, to nic nie stoi na przeszkodzie. Szlif się powinno robić, gdy są rysy bądź gdy tuleja nabiera owalnego kształtu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daniello1993
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: wieś
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:40, 29 Cze 2009    Temat postu:

To żeby zmienić tok i pierścienie to muszę tez od razu szlif??
Szlif jest na pewno dobrze zrobiony po poprzednim właścicielu.
???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:38, 29 Cze 2009    Temat postu:

Kazdy zaklad inaczej szlifuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Zamościa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:11, 29 Cze 2009    Temat postu:

Antonio napisał:
Kazdy zaklad inaczej szlifuje.


Co miałeś na myśli?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
padrick
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:25, 29 Cze 2009    Temat postu:

spike napisał:
Antonio napisał:
Kazdy zaklad inaczej szlifuje.


Co miałeś na myśli?


Poprostu to że inna techniką, jeden zbiera więcej, drugi mniej...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Zamościa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:42, 29 Cze 2009    Temat postu:

Ale technika jest ta sama. Co najwyżej można wykonać honowanie. Nieważne bo odchodzimy od tematu.
Jeżeli wymieniałbym tłok to robiłbym szlif chyba, że cylinder miałby mały przebieg bardzo i trzeba by wymieniać ale to chyba raczej nic takiego nie występuje. Jeżeli już wymieniać to pierścienie bo jeżeli tłok uległ zużyciu to nie wierzę w to, że cylinder nie ma progu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daniello1993
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: wieś
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:40, 01 Lip 2009    Temat postu:

Ok. jaki tłok i pierścienie mi polecacie???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daniello1993
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: wieś
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:53, 04 Lip 2009    Temat postu:

???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:58, 04 Lip 2009    Temat postu:

Dwupierscieniowy, K20. Wszystko.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin