Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Jak rozpoznać czy głowica jest dobra?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
daniefilth
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:47, 03 Lis 2011    Temat postu: Jak rozpoznać czy głowica jest dobra?

Może dla Was pytanie banalne,ja natomiast dopiero wkraczam w świat mechaniki :look Jakoś w końcu się zmotywowałem i rozpołowiłem silnik. Wiem już że wał i łożyska do wymiany,cylinder ,tłok i pierścienie. Cylinder z tłokiem miałem zaciśnięte i porysowane,a w środku opiłki metalu. Tak więc jak sprawdzić czy głowica nadaje się do dalszej eksploatacji?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
antek mlody
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:53, 03 Lis 2011    Temat postu:

ciezko tak wytlumaczyc przez neta ale mogie pokusic sie o dwa stwierdzenia

1) Jest dobra
2) Jest do wymiany

Dlatego jak nie masz pewności zrób jej sweet fotke i wstaw tutaj obejrzymy doradzimy Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
daniefilth
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:43, 03 Lis 2011    Temat postu:

Proszę:[IMG=http://img267.imageshack.us/img267/6386/dsc00079yw.jpg][/IMG]

Ostatnio zmieniony przez daniefilth dnia Czw 18:45, 03 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:57, 03 Lis 2011    Temat postu:

Miałem identyczną głowicę, leży u mnie w garażu bo kupiłem nową wraz z cylindrem.
Ja mam tu też pytanie. Od czego robią się te dziurki i czy z tym można jeździć?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kurzejewo nd. Grudziądza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:30, 03 Lis 2011    Temat postu:

Moim zdaniem te dziurki robią się od rożnych odpadów które dostają się do cylindra i podczas obrotów wału te odpady uderzają w głowicę i przy okazji tez tłok powinien mieć takie dziurki.

Ostatnio zmieniony przez mikixo dnia Czw 20:33, 03 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:24, 03 Lis 2011    Temat postu:

Moim zdaniem głowica jeśli ma dobry gwint na świecę to jest dobra.
Co do tych dziurek to też je mam u siebie, ale tylko na głowicy - tłok ich nie posiada.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maniek 12
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 2200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:32, 03 Lis 2011    Temat postu:

musiało coś wlecieć do cylindra zapewne przy wymianie świecy jakiś syf który otłukł głowicę gdy tłok był w GMP
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
daniefilth
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:26, 04 Lis 2011    Temat postu:

To w końcu zła czy dobra?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suszny
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2074
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:43, 04 Lis 2011    Temat postu:

Dobra.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
antek mlody
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:52, 04 Lis 2011    Temat postu:

No dobra to nie jest nie wkrecajcie go. Moim zdaniem moze byc nie szczelna i powodowac spadki kompresji. Jesli juz pakujesz sie w remont to zakup sobie nowa glowice i tyle
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kurzejewo nd. Grudziądza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:50, 04 Lis 2011    Temat postu:

Tak naprawdę te dziurki nic nie powinny robić więc zostaw najwyżej lekko wyrównaj papierem ściernym i nada się do użytku.
antek mlody- na pewno jest szczelna głowica więc się nie martw.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4639
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Pią 18:54, 04 Lis 2011    Temat postu:

Usuń zadziory i montuj.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin