Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
I znowu skrzynia..

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kkenduro
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno/Podkarpackie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:25, 10 Paź 2011    Temat postu: I znowu skrzynia..

Witam znowu mam problem ze skrzynią bo nie ma czwórki ale to nie to. Gorsze jest to , że nie moge odkręcić nakrętki M8 od regulacji. Kręci się dookoła i nie wyjdzie. Co zrobić bo od zeszłego remontu mineło 2 tygodnie. I jak porżądnie ustawić skrzynie żeby biegi wchodziły( klucz specjalny mam). Bo regulacje na forum co jest to znam na pamięć. Ale tak "po chłopsku" się chce dowiedzieć. Z góry dzięki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TERY
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 1141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 15:47, 10 Paź 2011    Temat postu:

spaw tej śruby ci chyba pusił pod kapą spróbuj ją przytrzymać z drugiej kluczem 13mm do tego musisz zdjąć lewą kape.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: Pon 15:47, 10 Paź 2011    Temat postu:

zrób tak odkręć śrubę wstaw suwmiarkę do wałka zdawczego ma byc 46,(6) i tam gdzie ta śruba pod gaźnikiem to wstaw klucz z tymi ząbkami i kręć w wałku zdawczym suwmiarka powinna reagować jak będzie 46,6 to zakręć tylko zanim zaczniesz regulację wbij pierwszy bieg
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kkenduro
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno/Podkarpackie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:44, 10 Paź 2011    Temat postu:

Właśniue tej srubki M8 nie odkręce a przypuszczam ze gwint poleciał///.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:49, 10 Paź 2011    Temat postu:

Zdejmij lewa kape, stamtad bedzie wszystko widoczne. Olej do miski, pare srub i masz to zdjete. Nakretka kreci sie razem ze sruba, czy obraca sie tylko sama nakretka? W obu przypadkach musisz zdemontowac lewa kape.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kkenduro
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno/Podkarpackie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:17, 10 Paź 2011    Temat postu:

Wszystko odkręcałem kluczem nasadowym ale spróbowałem widełkowym i kręci sie sama nakrętka. Bo coś mi nie pasowało. W czwartek popatrze bo mam wolny dzień w szkole. Jeśli poleciała ta śrubka(cała M8) do regulacji to czym ją zastąpić???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:28, 10 Paź 2011    Temat postu:

wyciagnac, obciac boszka przy blasze, dospawac inna i zakrecic tulejke. Ewentualnie wymienic caly ten trzpien ze sruba i blacha. Mam taki w garazu, wiec jak cie to interesuje to pisz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kkenduro
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno/Podkarpackie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:27, 13 Paź 2011    Temat postu:

Domyślam sie ze obciąć z przodu tam gdzie zaspawane i odkręcić to? A tam wejdzie normalna śruba M8 a jakiej długośći? A jeszcze jedno czym to zaspawać bo "migomatu" nie mam ale za to dobrą elektrodówke. I gdzie podpiąć mase najlepiej bo miejsca mało tam jest i koniecznie jest zdjąć koszyk sprzęgłowy??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kkenduro
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno/Podkarpackie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:23, 14 Paź 2011    Temat postu:

To tak rozebrałem to przed chwilą i moje przypuszczenia były pewne. Spawka cała. Więc jak tą śrube wyciągnąć? Przypominam ze mam simka enduro a tam miejsca dużo nie ma bo przeszkadzają wzmocnienia ramy. Myśle o małym boschu ale to musi być precyzyjne.

Ostatnio zmieniony przez kkenduro dnia Pią 20:53, 14 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kkenduro
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno/Podkarpackie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:18, 10 Lis 2011    Temat postu:

Zwlekałem z odpowiedzią długo, więc usterka naprawiona , ale trzeba było silnik wyciągnąć bez odpinania magneta. Poprostu obróciłem silnik o 90 stopni. Śrube naciąlem poziomo wraz z nakrętką , która sie rozpadła. Potem wyciągnąlem blaszke z tą śrubą i żeby ją wyciągnąć wystarczy zeszlifować spawke co ją trzyma i odkręcić kontre z przodu. Tuleja jest osadzona na gwincie, więc nie było problemu ze ściągnięciem wszystkiego. Założyłem nową śrubę i złożyłem wszystko. Po odpaleniu zabrałem sie za ustawianie skrzyni bo nie było 1 biegu. Miałem już wcześniej zrobiony klucz. A mój sposób jest taki: dokręcić tuleje do oporu w lewo, potem o obrót kręcić w prawo i po każdym obrocie wystarczy wcisnąć 1 bieg trzymać wajche w dół i jeśli czujemy,że zęby w skrzyni zaczynają łapać to kręcimu znowu w prawo do ideału. Wcześniej miałem problem taki ,że z 3 na 4 luz mi wyskakiwał. A teraz po moich "innowacjach" biegi chodzą jakby simek był nowy. Jeszcze raz chcę podziękować tym co mi pomogli.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin