Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Gaznik do simsona s 51

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Damian-S51
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:55, 24 Lip 2008    Temat postu: Gaznik do simsona s 51

witam może mi ktoś wytlumaczyc symbole gazników (16 n3-2) (16 n3-4)i inne prosze o pomoc ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondzio333
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:22, 24 Lip 2008    Temat postu:

Te symbole oznaczają jaki jest typ gaźnika. Np gaźnik 16n1 różni sie wieloma rzeczami od gaźników typu 16n3-4 czy 16n3-2. Dzięki innej budowie gaźnik 16n1 przy pomocy wiertarki można rozwiecić na 19mm, a nawet mając lepszy sprzęt na więcej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Czw 20:35, 24 Lip 2008    Temat postu:

te gaźniki różnią sie zastosowanymi w nich przeróbkach. poprostu projektańci ulepszali silniki i co za tym idzie gaźniki i oczywiście musiały zmieniać sie nazwy(symbole)

Jeśli sie myle to sory tak wyczytałem gdzieś ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walker69
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3636
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:02, 24 Lip 2008    Temat postu:

16N3-2 - przeznaczony do SR50
16N3-4 - przeznaczony do S51

Oba te gaźniki niczym sie nie różnią
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:49, 24 Lip 2008    Temat postu:

Kondzio333 napisał:
Dzięki innej budowie gaźnik 16n1 przy pomocy wiertarki można rozwiecić na 19mm, a nawet mając lepszy sprzęt na więcej


Nie da sie na wiecej. Moj ma 19,2mm i zostaja doslownie dziesiatki milimetrow scianek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simluczek
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Czw 21:58, 24 Lip 2008    Temat postu:

16N3-2 - przeznaczony do SR50
16N3-4 - przeznaczony do S51

Oba te gaźniki niczym sie nie różnią

A rurka spływową?? Skuter miał łamaną a zwyklak prosta...

Każde oznaczenie opisuje gaźnik w innej konfiguracji, zazwyczaj inne dysze lub podcięcie na dyszy iglicowej...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4639
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Czw 22:12, 24 Lip 2008    Temat postu:

16N3-2 - przeznaczony do SR50
16N3-4 - przeznaczony do S51
16N3-5 - przeznaczony do S70
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walker69
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3636
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:52, 25 Lip 2008    Temat postu:

simluczek: oba te gaźniki naprawde sie niczym różnią mam kilka takich i są identyczne, nawet dysze są takie same.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
remix
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2819
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:28, 25 Lip 2008    Temat postu:

Tylko różnią się tą rurką co się wężyk zakłada bo sr ma gięta i niczym innym:):
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
heniek1990
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:50, 25 Lip 2008    Temat postu:

To ja dodam ze jest też 16n3-3 do sr80 z dyszą 72.
16n3-11 do wózka DU04 i to są te nowsze wersje. Kiedys zarówno do simków s51 jak i s70 dawali gaznik 16n1-11 z dysza 72 , a do wózka był 16n1-5. Potem wymyslili jeszcze kilka rodzajów gazników 16n1 : 16n1-8 i 16n1-12
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4639
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Pią 11:27, 25 Lip 2008    Temat postu:

ale gaznik w sr 50 nie jest poziomo co nie? wiec inny poziom paliwa chyba jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
House
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 3488
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Cieszyna
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:42, 25 Lip 2008    Temat postu:

ej a jaki gaziol byl w albatrosie ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondzio333
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:31, 25 Lip 2008    Temat postu:

Ja w sr50 mam gaźnik 16n3-4 i chodzi bez zarzutów, a według waszych wniosków powinien byc 16n3-2 także to dużej różnicy nie ma :look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin