Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

gaźnik 19N1-11 do 60\4
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek512
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 23 Lis 2007
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 12:17, 20 Cze 2008    Temat postu: gaźnik 19N1-11 do 60\4

Witajcie

Mam pytanie czy będzie dobrze sprawował sie ten gaźnik 19N1-11 z takim cylindrem 60\4


Ostatnio zmieniony przez bartek512 dnia Pią 12:18, 20 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lycha_15
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 2442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łaziska City
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:23, 20 Cze 2008    Temat postu:

tak jeszcze gdzieś tak z dysza główna 74-78

Ostatnio zmieniony przez lycha_15 dnia Pią 12:23, 20 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek512
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 23 Lis 2007
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 12:45, 20 Cze 2008    Temat postu:

aha czyli muszę sobie dysze dokupić
a jaka tam jest oryginalna
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lycha_15
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 2442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łaziska City
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:58, 20 Cze 2008    Temat postu:

70
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondzio333
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:31, 20 Cze 2008    Temat postu:

Ja miałem taki gaźnik przy 50\4 i go zalewało ale podejrzewam że przy 60\4 już powinno wszystko ładnie współpracowac
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek512
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 23 Lis 2007
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 10:17, 21 Cze 2008    Temat postu:

a jaka miałeś dysze
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
heniek1990
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:40, 21 Cze 2008    Temat postu:

W 19n1-11 od Pana Kniazia jest dysza 105. U mnie w rzt 60 nie dało sie na niej ruszyc z miejsca bo zalewało mi. Sprawdzałem jeszcze kilka dysz i wybrałem 76. U ciebie jak masz 4 kanały kup ze 4 dyszki np. 78,80,82,84
i eksperymentuj. U mnie gaźnik spisuje sie dobrze, simek lepiej radzi sobie pod górę czy z pasażerem. Jak odkręcasz gaz do oporu to spalanie bez problemu przekracza u mnie 4 litry w koncu gaźnik 19 mm lubi sobie łyknąc Wide grin . Ale w trasie przy utrzymywaniu stałej szybkosci tak koło 55 km/h to pali ze 3 litry, wiec to zuzycie paliwa zależy w duzej mierze od sposoby jazdy.
Podobno amal 19 jest lepszy, mniej pali, łatwo sie reguluje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek512
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 23 Lis 2007
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 11:00, 21 Cze 2008    Temat postu:

hmm teraz nie wiem czy kopic sobie go czy nie
jaki proponujecie do takiego cylka
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
heniek1990
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:36, 21 Cze 2008    Temat postu:

No na pewno nie wykorzystasz tego cylindra w pełni na zwykłym gaźniku. Popatrz jaki masz dolot. Jak 19 mm to weż amala 19 lub 19n1 , a jak 16 mm to rozwierc , ew. możesz dac amala 16. Czy zmieniac? To zależy . Napisz jakich efektów byc potrzebował. Większy gaźnik sporo daje, ale kosmos to też nie jest, chociaż jak masz 4 kanały , to zbyt mały gaźnik może nie wyrabiac i cylek sie bedzie grzał i szybciej się może zuzyc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek512
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 23 Lis 2007
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 11:43, 21 Cze 2008    Temat postu:

chodzi o to zęby do fajnie chodziło,
bo teraz mam gaznik 16n3-2.
i nie chce sie zbierać na 60ccm almot dopiero na wysokich obrotach ma moc nie wiem czemu
Wiec chce zrobić mały tuning
Cylek będzie DDR 60\4 poszerzane wszystkie kanały dolot i wylot ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gabriel2407
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 878
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Sob 13:17, 21 Cze 2008    Temat postu:

jak robic 60/4 to lepiej podlug jakiegos schematu a nie tak niewiadomo co,do cylka pokroju 60/4 gaznik 19 mm trzeba dac jesli chcemy cos z tego wycisnac,ale sam ganzik to nie wszystko przydal by sie jeszcze jakis wydech,bo bez wydechu to sie bedzie mijac z celem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek512
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 23 Lis 2007
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 13:49, 21 Cze 2008    Temat postu:

wydech mam aoa1 chyba tak to sie pisze
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mikuś
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 1139
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:49, 21 Cze 2008    Temat postu:

tłumik AoA1 ewentualnie LV

Ostatnio zmieniony przez Mikuś dnia Sob 13:50, 21 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gabriel2407
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 878
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Sob 14:21, 21 Cze 2008    Temat postu:

AoA 1 przy LV to zaden sportowy tlumik,AoA 1 to jest poprawa tłumika a nie przerubka ddra na sportowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek512
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 23 Lis 2007
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 14:24, 21 Cze 2008    Temat postu:

no to jaki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin