Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

dzwoniące pierścienie i jazda
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal91a
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lewniowa

PostWysłany: Pon 22:36, 16 Lip 2007    Temat postu:

ja lałem ta podrube sthila co na stacji spredają ale jak mnie z kasą przypililo to leje mixol i od razy w baku mieszam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1580
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Pią 21:33, 20 Lip 2007    Temat postu:

mixol jest jak najbardziej. jeździć możesz jak chcesz, lepiej go bardziej wkręć na obroty niż masz go mulić - wtedy są większe przeciążenia i części trochę bardziej się zużywają. Ja bym zrobił szlif... razem wyniesie ciebie to ok. 60zł (szlif, tłok niemiecki, pierścienie, łożysko igiełkowe)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dyju
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:00, 21 Lip 2007    Temat postu:

Respect Happy 30km na simie? dobry jestes Wink (1) wedlug mnie po takim przebiegu nie masz co zalowac mu tego szlifa Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
oli98lite
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 0:41, 21 Lip 2007    Temat postu:

Po 30 tys. pierścienie są już bardzo cienkie Wink (1) A wiadomo, że wtedy są osłabione i podatne na pęknięcia. Unikaj przegrzania silnika, ale szykuj kasę na remont bo jest on już blisko Wink (1) A pamiętaj, że jak pierścionki popękają to remont może być odpowiednio droższy, chociaż tuleja w oryg. cylku jest tak gruba, że w razie co na pewno kilka szlifów jeszcze zostanie Wink (1) Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin21
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 3000
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okrzeja

PostWysłany: Sob 19:13, 21 Lip 2007    Temat postu:

Idź z cylindrem do sklepu i dopasują Ci tłok i pierścienie, wtedy nie będziesz się przejmował dzwonieniem bo go prawie nie będzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
*Grzegorz*
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Sob 21:27, 21 Lip 2007    Temat postu: ...

Sprawdź jeszcze czy wał jest ok. :look Bo jak zrobisz szlif a masz słaby wał to po prost nie wystrzyma :/ Także poradź sie mnie :P Bo wał powinien(zbytnio nie katowany) wytzrymać do 50tys a jeśli poprzedni właściciel szalał na simie to jeszcze szykuj kase na wał ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gugu
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: chodziez

PostWysłany: Nie 11:27, 22 Lip 2007    Temat postu:

Nic nie da wymiana tłoka i pierścieni nowe tez bedą dzwoniły niestety,jeden z kol.pisze że szlif z niem. tłokiem wyniesie 60zl,raczej nierealne,nie dlatego że ja za szlif z takim kompletem płaciłem 130zl.ale 60zł to sam tłok kosztuje.Cześc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chudy2006
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:28, 27 Lip 2007    Temat postu:

Ja na twoim miejscu obawiał bym się tylko tego ze tak jak wspomniał *Grzegorz* takie dzwonienie może być spowodowane nietylko tymi pierścieniami może do tego przyczyniać się równierz wał ( tak bylo w moim przypadku) a to juz troche Cie wyniesie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lex_91
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 560
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Węglowice k. Częstochowy

PostWysłany: Sob 8:52, 28 Lip 2007    Temat postu:

U Pana Kniazia tłok komplet niemiecka jakos kosztuje 30 zl (MZA) Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin21
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 3000
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okrzeja

PostWysłany: Nie 10:22, 29 Lip 2007    Temat postu:

U mnie też tak dzwoniło...Wymień tłok i pierścionki zrób szlif i będzie OK.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin