Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Dzwoni-nowy problem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Manin
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:00, 10 Lis 2007    Temat postu: Dzwoni-nowy problem

Witam, mam s51 tylko nie wiadomo czy komfort czy elektronik bo poprzedni właściciel coś przerabiał, ale nie o to chce pytać. Ten temat kilka razy pojawiał sie na forum, zastosowałem sie do porad które odpowiadały mojemu problemowi, ale nie pomogły.Jak go kupiłem (`04) chodził jak burza. dopiero jakieś dwa miesiące temu, na wyższych obrotach coś zaczeło dzwonić, więc wymieniłem pierścionki, kupiłem niemieckie nominalne, bo jeszcze nie było szlifu (23000km), prawie spasowały bo o mało niebyły za małe, ale nadal dzwoni i to jeszcze bardziej, nie zależnie od obrotów. Na pewno nie jest to podkładka między głowicą a cylindrem, bo takie bzdury już sie pojawiałyWink (1), zastanawiałem się nad tymi "obrączkami" które blokują sworzeń, ale..... A może to magneto uderza o pokrywe;). Słyszałem już różne rady ale licze na was....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Sob 21:03, 10 Lis 2007    Temat postu:

Po takim przebiegu warto zrobić szlif i wymienić tłok na niemiecki MZA. Jak wymieniałeś te pierścionki to powinieneś górną część górnego pierścienia "zeszlifować na ukos", tzn zrobić taki łagodny rancik, bo inaczej będzie uderzał o próg i dzwonił.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin