 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
poldex
Nowicjusz

Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:06, 17 Cze 2008 Temat postu: Dziwnie zamula |
|
|
Witam zamieściłem filmik pokazujący jak simek chodzi na gwałtownym przygazowaniu gaźnik regulowałem czego jest wina ?
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
badyllek1993
Stały bywalec

Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Polska, Dol., Twardogóra
|
Wysłany: Wto 18:10, 17 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
jak chodzi na zaciągniętym ssaniu?
jeżeli lepiej się wtedy wkreca to to najprawdopodobniej zły skład mieszanki paliwowo/powietrznej (za dużo powietrza, za mało benz.), lub lewe powietrz.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
poldex
Nowicjusz

Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:22, 17 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
no to co ja mam zrobić ? jak daje mu powoli gaz to wchodzi na obroty ale jak mocniej juz to nie tak samo jest w trakcie jazdy muli ze nie chce ciągnąć a ssanie mam zaciągnięte bo nie mam takiej długiej linki a w sklepie bylem to byly te któdkie właśnie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StreetMaster
Zasłużony motórzysta

Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 4816
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:12, 17 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
przecież ewidentnie od się "topi" ... weź zmniejsz poziom mieszanki
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
poldex
Nowicjusz

Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:19, 17 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
ale w Amalu nie ma ustawiania poziomu
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StreetMaster
Zasłużony motórzysta

Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 4816
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:33, 17 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
musi być , musi być napewno jakaś śrubka , bo nie wieżę że tak go zatapia
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Damian-S51
Nowicjusz

Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:23, 01 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
A gdzie to sie podkręca bo dopiero sima mam od miesiąca i też mi sie tak robi.
Ostatnio zmieniony przez Damian-S51 dnia Wto 22:25, 01 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gabriel2407
Simson Fan

Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 878
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Wto 22:46, 01 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
zmniejsz poziom paliwa na iglicy,wyreguluj porzadnie gaznik.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pils30365
Bywalec

Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Katowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:31, 03 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
a jak wygląda świeca po takim gazowaniu? No i jeszcze raz wyjaśnij (przynajmniej dla mnie) czy masz podniesiony tłoczek ssania czy nie bo wg twojego postu jeździsz na ssaniu – no chyba że się mylę?
Mam też Amala od nowości i wiele pracy mnie kosztował. Jak większość wie pływak w Amalu jest z tworzywa i nic tam się nie da tak od razu podgiąć, no chyba że po podgrzaniu go. Poziom paliwa w komorze pływakowej jest do ustawienia ale wymaga odpowiednich narzędzi i nie jest to łatwe - trzeba wyciągnąć tulejkę (jest wbita) gdzie pracuje zawór iglicowy i na nowo ją osadzić - jak ją osadzisz płycej to zmniejszysz poziom paliwa a jak zmniejszysz poziom paliwa to dysza b. jałowego nie będzie zamoczona w paliwie no i koło się zamyka - tak więc nie radzę kombinować bo pewnie nie tu leży przyczyna a instrukcji z wymiarami, danymi technicznymi itp. na oczy nie widziałem. Napisz jeszcze na którym rowku masz ustawioną iglicę przepustnicy i podaj średnicę dyszy gł. jak i gardzieli gaźnika. Zobacz jeszcze jak wchodzi na obroty gdy zdemontujesz gumowy łącznik miedzy gaźnikiem a puszką filtra. Zobacz czy nie kapie paliwo nie przepalone z kolanka. Podejrzewam, że albo masz za durzą dysze gł. albo za wysoko iglicę przepustnicy albo to i to razem. Nie wykluczam jeszcze zapchanego filtra ale jak zdejmiesz gumę to się dowiesz. Słyszałem jeszcze od sprzedawcy gaźnika że przydławia gdy jest za duża gardziel gaźnika w stosunku do gardzieli ssącej cylindra ale tego nie potwierdzam z racji znanych mi innych przyczyn tych objawów (na przykładzie mojego gaźnika). Wszelkie czynności regulacyjne poprzedź wyczyszczeniem gaźnika.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
boys15
Bywalec

Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:07, 09 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
A masz filter storzkowy??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|