Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Dwie zebatki pierwszego biegu - zupelnie inne!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 1:00, 24 Lip 2008    Temat postu: Dwie zebatki pierwszego biegu - zupelnie inne!

http://img225.imageshack.us/my.php?image=dsc00732pu2.jpg

To sa moje zebatki skrzyni biegow.

Ta po lewej jest symetryczna, taka sama z drugiej strony, pochodzi ze skrzyni 3 biegowej, nie wiem czy oryginal

Ta po prawej, dzisiaj wyciagnieta z silnika NIGDY nie rozbieranego, wiec oryginal, po drugiej stronie jest taka jak ta po lewej na wierzchu. Nie jest symetryczna, jest chuda i najwyrazniej slabsza-lzejsza.

Moje pytanie jest takie, dlaczego Tryby te sie roznia? Reszta biegow jest taka sama, ale ten pierwszy bieg dosc dziwny.

Nie mam watpliwosci ktory zalozyc, ale zastanawia mnie to czemu rozne tryby wypuscili...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9063
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 1:51, 25 Lip 2008    Temat postu:

obie mają po 44 zęby, czyli skoro pasują to są takie same.
Moim zdaniem te róznice w wyglądzie to oszczędność materiałowa. Gdzieś czytałem że na przykład gaźniki rometa do pewnego roku były pełniejsze, później jednak zaczęto oszczędzać - zamiast niektóre miejsca zalewać stopem - po prostu robiono tylko ścianki a środek zostawal pusty bo i tak nie byl potrzebny. Takim sposobem co 10-ty gaźnik był "za darmo". Wink (1)

Oczywiscie to tylko moje domysły.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simluczek
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pią 22:21, 25 Lip 2008    Temat postu: Re: Dwie zebatki pierwszego biegu - zupelnie inne!

Zapewne zmienili podczas produkcji technikę wytwarzania lub poddostawcę, który wykonywał zębatki np tańsze. Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:15, 25 Lip 2008    Temat postu:

Ta z prawej pochodzi z silnika 3 biegowego z pierwszych produkcji (80-84), i wszystkie wygladaja tak. Z nowszych rocznikow, wygladaja juz normalnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin