Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Dusi na wyższych obrotach.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtekk-91
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sokółka

PostWysłany: Wto 22:06, 06 Maj 2008    Temat postu: Dusi na wyższych obrotach.

Cześć.
Mam problem z... sam nie wiem co to jest dokładnie.
Simson zapala ładnie, niby wchodzi na obroty, ale dusi go na wyższych obrotach. Na niskich ładnie chodzi, ale co to za jazda 50km/h bo na wyższych jego zadusi.
Od jakoś już czasu, na wyższych obrotach bardzo żadko, ale strzeli w tłumik.
Regulowałem już gaźnik (amal 19T) i zapłon (elektroniczny), czasami strzelało w tłumik a czasami w gaźnik.

Nie wiem czy coś to pomoże, ale mam stożka (zwykły z allegro) i tłumik A0A1 z kolankiem FI32. Czy może być to wina tłumika lub stożka, że tak ciężko jego wyregulować ?
Bez żadnego filtra jest tak samo, na wyższych obrotach jego dusi, gdy dodam gazu - zachowuje się tak, jakby chciał a nie mógł (jakby coś jego blokowało i nie dało wkręcić na wyższe obroty tylko jego dusi).

Pomóżcie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek2812
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów

PostWysłany: Wto 22:09, 06 Maj 2008    Temat postu:

Objawy wskazują na zawaloną dyszę główną w gaźniku (iglicową). Zobacz jak simek chodzi na seryjnym filtrze powietrza ale przede wszystkim zwróć uwagę na gaźnik. Pewnie jest brudny. Zobacz jeszcze kranik czy ładnie puszcza paliwo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtekk-91
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sokółka

PostWysłany: Wto 22:20, 06 Maj 2008    Temat postu:

Kranik, wężyk, gaźnik, dyszki, wszystko jest czyste jak złoto, na filtrze seryjnym jeszcze gorzej chodzi jak na tym co teraz mam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek2812
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów

PostWysłany: Wto 22:21, 06 Maj 2008    Temat postu:

A nie łapie ci jakiegoś lewego powietrza między gaźnikiem a cylindrem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtekk-91
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sokółka

PostWysłany: Wto 22:28, 06 Maj 2008    Temat postu:

Wszystko jest spasowane dobrze, żeby łapał lewe powietrze to by miał bardzo wysokie obroty, a on ma dobre obroty tylko jak przy gazuje to jego dusi i przerywa coś.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek2812
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów

PostWysłany: Wto 22:30, 06 Maj 2008    Temat postu:

A simering od strony magneta?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtekk-91
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sokółka

PostWysłany: Wto 22:32, 06 Maj 2008    Temat postu:

Jakieś 2 tygodnie temu silnik był rozpoławiany i simeringi wymieniane.
Żeby to była wina simeringów to by mocno kopcił i by było jego ciężko zapalić oraz by miał bardzo wysokie obroty, a to wszystko jest w normie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blade51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Małopolska/Chrzanów/Żarki

PostWysłany: Śro 10:04, 07 Maj 2008    Temat postu:

też tak miałem, stożek po prostu dawał mi za mało powietrza
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StreetMaster
Zasłużony motórzysta
Zasłużony motórzysta


Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 4816
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:41, 07 Maj 2008    Temat postu:

przejedz się bez gumy filtra powietrza , lub uchyl lekko , pomoże , do tego jest potrzebna dysza większa i stozek RZT lub jego bardzo dobry zamiennik z AKF
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtekk-91
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sokółka

PostWysłany: Śro 16:20, 07 Maj 2008    Temat postu:

Ja mam stożek, podobny jak na allegro, ale powietrza to on raczej za dużo daje a nie za mało.

Jeśli chodzi o dyszę to ją wymienię, bo niedługo będę zamawiał tłumik FI32 u p. Kniazia to od razu ja wezmę.
Stożek, też muszę wymienić, myślę o tym gąbkowym z akf-u.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Czw 1:48, 08 Maj 2008    Temat postu:

Zapłon nie masz aby przypadkiem za późny ?? Regulowałeś przyrządem zegarowym czy na oko ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtekk-91
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sokółka

PostWysłany: Czw 19:00, 08 Maj 2008    Temat postu:

Na oko, już w ogóle nie strzela z tłumika, tylko duszenie czuć na wyższych obrotach, myślę że to jest wina tylko stożka i może mała regulacja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin