Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Doradźcie!!!
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Wto 20:58, 27 Lis 2007    Temat postu:

kamcio napisał:
Wiesz no w niemczech to raczej dziadostwa do simków nie sprzedają


No byś się zdziwił...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamcio
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 1359
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Krakowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:57, 27 Lis 2007    Temat postu:

pio666 Napisał:
"Do cylindrów nie wiem dlaczego czego Polskie są gorsze ten sam materiał."


Poprostu niemcy robią to bardziej dokładniej (wiesz że do każdego cylindra dają inny tłok? Bo to normalne że każdy cylinder jest o setne minimetra większy lub mniejszy) Dlatego zawsze niemiecki cylinder ma większą kompresje od polskiego. Jak założyłem tłoka (bez pierścieni) do cylka niemieckiego to nie było żadnego prześwitu!! A jak robiłem coś takiego na polskich tłokach i cylkach to tłok cały latał.


Ja w swoim mam zarąbistą kompresje. :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matheush
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 633
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lipy

PostWysłany: Wto 22:19, 27 Lis 2007    Temat postu:

Ludzie! Zrozumcie wreszcie że cylindry niemieckie sprzedawane obecnie to po prostu albo cylki MZA albo POLSKI Almot (którego sprzedaje w niemczech chociażby taki RZT). I jeżeli chodzi o cylki Almotu to są one naprawdę dobrej jakości (co innego tłoki) A co do MZA to myślę że nie warto jechać specjalnie do niemiec po cylek MZA. No chyba że AKF albo inne cudo ale to też i inna kasa.

Sumując dobry cylinder = almot
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pio666
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorlice

PostWysłany: Pią 16:26, 30 Lis 2007    Temat postu:

Już jutro popatrze na ten cylinder.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pio666
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorlice

PostWysłany: Wto 20:55, 04 Gru 2007    Temat postu:

Widziałem ten cylinder i go wziąłem strasznie zatarty nie jest tylko rowek od jednego kanału płuczącego do góry. Jest produkcji Węgierskiej jak porównałem z moim starym cylindrem s50 to zauważyłem że ma małe kanały płuczące. Jak możecie to napiszcie wymiary kanału od strony korbowodu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paluch
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzepice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:23, 04 Gru 2007    Temat postu:

a ty masz silnik od s50??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:33, 04 Gru 2007    Temat postu:

Nigdy wegra (70ccm). Przyciera sie i grzeje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pio666
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorlice

PostWysłany: Wto 22:07, 04 Gru 2007    Temat postu:

Miałem silnik s50 ale wymieniam powoli po częściach na s51. Napiszcie te wymiary.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sobek14
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koło

PostWysłany: Śro 22:29, 05 Gru 2007    Temat postu:

Ja bym wziął ten DDR i szlif.Ja mam polski cylek 50 i ma dobrą kompresje;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamcio
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 1359
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Krakowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:41, 06 Gru 2007    Temat postu:

9mm wysokości i 170mm szerokości (maxymalnie) tak ja mam przy swoim
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pio666
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorlice

PostWysłany: Czw 18:53, 06 Gru 2007    Temat postu:

Ja mam chyba podobnie dół szerokość 1,1cm góra szerokość 1,5cm. wysokość 1,5cm po obu stronach(odwrotnie napisałem wys. szer.)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin