Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Dobór tłoka po zatarciu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
romti
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 11 Kwi 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:56, 11 Kwi 2014    Temat postu: Dobór tłoka po zatarciu

Witam, cylinder mam oryginalny po szlifie pod tłok k20 40,96mm.
Niestety silnik mocno i szybko ostatnio się nagrzewa (zbyt wczesny zapłon?)
i szybko się zatarł (jakieś 5tyś km) tłok od strony wydechu.
Jaki tłok zamówić ?
Przeglądam tłoki w sklepie stazet i zastanawiam się nad tłokiem ciemny sport za 27zł, czy ktoś może wypowiedzieć się na temat tego tłoka ?
W tym sklepie są dwa wymiary tego tłoka 40,97 oraz 40,98 czy taka różnica nie zaszkodzi?
Czy tylko pozostaje kupić pseudo niemiecki tlok mza? mam gaźnik amal mza i powiem jakość wykonania nie licząc fabrycznych przecieków to żenada.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amator1997
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:54, 14 Kwi 2014    Temat postu:

tłok jak do 50 tylko mozesz kupic mza o rozmiarze 40.97 nie bedzie sie tak szybko przegrzewal ze wzgledu na wiekszy luz montazowy. o tych pseudo sportach za duzo nie wiem ale ja bym wybral jednak mza
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rasicki
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 14 Mar 2014
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 14:41, 14 Kwi 2014    Temat postu:

nie bierz tłoka MZA ! bd jeszcze żałował! inny weź napewno nie MZA!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
romti
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 11 Kwi 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:10, 14 Kwi 2014    Temat postu:

Mza na podstawie zakupionego przeze mnie gaźnika amal to wielka lipa, owszem działa ale wymaga poprawek i dobór odpowiedniej dyszy,(nie wspominając o przeciekach) poprzedni gaźnik k60b sprawuję się rewelacyjnie, oczywiście oryginalny nie zakupiony z alledrogo.
Wracając do tematu to raczej kupie tłok K20 o tym samym wymiarze czyli 40.96mm ponieważ tłok nie może być zbyt ciasno pasowany w cylinrze i nie mam progów, natomiast te pseudo sport ciemne tłoki to obawiam się że tylko kolorem się różnią i tyle.
Martwi mnie trochę lekkie przytarcie w cylindrze w okolicy wydechu, ale nie będę oddawał do szlifu ponownie, zobaczę jak będzie, tym bardziej że palił od kopa i miał siłę, gorzej po kilku kilometrach.
Jakiś czas temu wymieniłem sworzeń tłoka (zrobił się sześciokątny) oraz łożysko, może to naprawdę za wczesny zapłon??


Ostatnio zmieniony przez romti dnia Pon 21:17, 14 Kwi 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Iwiny
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:34, 15 Kwi 2014    Temat postu:

Możliwe, lub za uboga mieszanka. Nie wypala ci świecy ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
romti
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 11 Kwi 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:09, 15 Kwi 2014    Temat postu:

Nie, świeca ok, jaki tłok byś polecił?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Iwiny
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:37, 15 Kwi 2014    Temat postu:

No MZA. Nic lepszego nie dostaniesz na taki rozmiar. Najlepiej to zrobić szlif, ale na upartego też tak pojeździsz Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gerardo1997
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 09 Lut 2013
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:05, 22 Kwi 2014    Temat postu:

Jak można rozpoznać, że jest to na pewno tłok MZA ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:30, 23 Kwi 2014    Temat postu:

W tłoku (od środka) będzie wybity napis MZA i K20
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin