Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Da rade bez kluczy?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamillo_93
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1615
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 17:38, 17 Mar 2008    Temat postu: Da rade bez kluczy?

Siema nie wiedziałem gdzie dac to dałem tutaj xD Jakie trzeba miec klucze zeby wymienic wałek od kopniaka?? Bo nie wiem czy sie za to brać ja nie mam żadnych kluczy prawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walker69
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3636
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:52, 17 Mar 2008    Temat postu:

13, 10, i chyba 8 w kwietniu to zmieniałem zbytnio nie pamiętam ale nie bedzie więcej niż 4 klucze
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9063
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:54, 17 Mar 2008    Temat postu:

Tylko sie nie pogub przy automacie. Klucze standardowe tam raczej nie ma nietypowych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4639
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Pon 18:09, 17 Mar 2008    Temat postu:

10 nalepiej nasadowa i srubokret/imbus do odkrecenia pokrywy sprzegla
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamillo_93
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1615
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 20:51, 17 Mar 2008    Temat postu:

ok dzięki tyle chciałem wiedzieć Happy Nie chciałbym zrobić sobie niemiłej niespodzianki przy rozbieraniu że nie mam jakiegoś klucza niestandardowego xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Pon 21:07, 17 Mar 2008    Temat postu:

Potrzebne też są szczypce do pierścieni segera. Śruba M8 którą jest przykręcona dzwignia startera może mieć łeb na klucz 13 lub 14.
Przy wymianie wałka warto wymienić oring na nim, można też zmienić simmering w pokrywie silnika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Duszek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:15, 17 Mar 2008    Temat postu:

Ze tak sie dołącze do tematu,to zeby wymienic wałek w SR trzeba wyjać cały silnik,i go rozpołowić??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9063
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:18, 17 Mar 2008    Temat postu:

Nie trzeba wyjmować ani rozpolawiać. Wystarczy spuścić olej i ściągnąć lewą pokrywę. W niektórych simsonach które robiłem był jednak taki problem, że trzeba sie było mocno naszarpać ze ściągnięciem lewej pokrywy ponieważ zawadzała o podnóżki kierowcy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Duszek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:31, 17 Mar 2008    Temat postu:

I jeszcze takie pytanko mam bo tam są dwie spręrzyny,jedna jest ta dłurzsza i idzie tam dalej, i przed nią jest ta krotsza,i moje pytanie jest takie czy zurzycie tej spręrzyny moze mieć wpływ na kopanie??bo gdy kopie zeby zapalić to troche lekko cos mi idze wałek mam taki w miare,czy wymiana tej spręzyny to trudna sprawa??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walker69
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3636
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:42, 17 Mar 2008    Temat postu:

możliwe że frezy na wałku(tam w środku) są już zjechane bo sprężyna to sie raczej nie zuzywa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:22, 17 Mar 2008    Temat postu:

To jest niemozliwe zeby te grube frezy w srodku sie zjechaly. Sprezyna jest glownie po to zeby cofala ci kopnik, ale w duzym stopniu dociska tryb zazebiajacy sie powierzchnia czolowa, wiec jezeli masz juz "wydyndana" sprezyne moze ci przeskakiwac, lub slabo odbijac. Tj dluga sprezyna. Ta mniejsza o paru zwojach sluzy do wybieraka.

Wszystkie narzedzia to klucz 10 nasadowy najlepiej, srubokret, szczypce segera. Oczywiscie 13 do zdjecia kopnika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Zamieszkały na forum
Zamieszkały na forum


Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 5927
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:24, 17 Mar 2008    Temat postu:

ja tak miałem biegi mi nie odbijały i co za tym szło 3ba było nożnie cofać back
dałem nową sprężynę nowy wodzik i jakaś płytkę i elegancko chodzi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walker69
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3636
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:37, 18 Mar 2008    Temat postu:

Antonio niemożliwe że frezy w środku sie zjechały??? Poszukam ci dziś mojego starego wałka to zobaczysz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7876
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:45, 18 Mar 2008    Temat postu:

Nie, nie mozliwe zeby sie poprostu zjechaly. Nie mowie o awarii fizycznej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walker69
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3636
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:58, 18 Mar 2008    Temat postu:

Awarii fizycznej ? co masz na myśli?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin