  | 
				Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson   
				 | 
			 
		 
		 
 
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  zciwo1990 
		  
		      Nowicjusz 
		       
 
  
		      Dołączył: 12 Sty 2011 
		      Posty: 5 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5
  Płeć: Mężczyzna
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Czw 14:46, 13 Sty 2011    Temat postu: Czym sie różni silnik S51 3 a 4 biegowy?? | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Witam mam pytanie. Czym sie różni silnik S51 3 a 4 biegowy??
 
a mianowicie mam silniczek S51 3 biegi i chciałbym wymienic w nim wał tłok cylinder głowice i gaźnik ,które zamieżam zakupic w zestawie na allegro a tam nie jest dokładnie opisane do jakiego to modelu. Wieć jest jakaś róźnica?? czy tylko skrzynią sie różnia 
 
 
Proszę o szybka podpowiedz z góry dzieki:)
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   | 
        |  
         |  
    
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  qurier92 
		  
		      Bywalec 
		       
 
  
		      Dołączył: 21 Sie 2007 
		      Posty: 153 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Stalowej Woli Płeć: Mężczyzna
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Czw 15:43, 13 Sty 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| 
				    
				    Nie ma różnicy. Różnią się tylko skrzynią biegową.
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Seru94 
		  
		      Simson Fan 
		       
 
  
		      Dołączył: 14 Wrz 2009 
		      Posty: 762 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piekary Śląskie Płeć: Mężczyzna
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Czw 16:15, 13 Sty 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Różnią się tylko skrzynią biegów i nie przeszkadza to w żadnych przeróbkach możesz zmieniać jak chcesz.  
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  zciwo1990 
		  
		      Nowicjusz 
		       
 
  
		      Dołączył: 12 Sty 2011 
		      Posty: 5 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5
  Płeć: Mężczyzna
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 18:20, 18 Sty 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| 
				    
				    Mam jeszcze jedno pytanie. do czego potrzebna jest cewka butelkowa? czy jak podłacze instalacje omijajac cewke bedzie normalnie chodził???
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  TERY 
		  
		      Stały bywalec 
		       
 
  
		      Dołączył: 03 Lip 2010 
		      Posty: 1141 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 3/5 
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 19:13, 18 Sty 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    NIe nie odpalisz go ona daje iskre  na świece która zapala paliwo . poczytaj troche o 2T
 
 
(2T= silnik dwusuwowy). Skoro nowicjusz, to może nie wiedzieć...   
 
Syzyf
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Pustack 
		  
		      V.I.P 
		       
 
  
		      Dołączył: 09 Kwi 2009 
		      Posty: 4332 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 21:05, 18 Sty 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Cewka butelkowa posiada dwa uzwojenia - pierwotne i wtórne. Prąd podawany na jeden styk cewki butelkowej jest zwiększany do kilku tysięcy wolt dzięki czemu mamy iskierkę  
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  zciwo1990 
		  
		      Nowicjusz 
		       
 
  
		      Dołączył: 12 Sty 2011 
		      Posty: 5 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5
  Płeć: Mężczyzna
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 18:08, 25 Sty 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| 
				    
				    ale u mnie jest bardzo ładna iskra bez podłaczenia cewki:P
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  TERY 
		  
		      Stały bywalec 
		       
 
  
		      Dołączył: 03 Lip 2010 
		      Posty: 1141 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 3/5 
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 18:19, 25 Sty 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    A co masz podłączone do świecy ? gdzie masz te "iskre" o której mówisz.
				    
  Ostatnio zmieniony przez TERY dnia Wto 18:19, 25 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Simson RM 
		  
		      Bardziej niż stały bywalec 
		       
 
  
		      Dołączył: 19 Paź 2009 
		      Posty: 1989 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Iwiny Płeć: Mężczyzna
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 19:13, 25 Sty 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| 
				    
				    A może ty masz jednak silnik S50 ??
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  TERY 
		  
		      Stały bywalec 
		       
 
  
		      Dołączył: 03 Lip 2010 
		      Posty: 1141 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 3/5 
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 17:47, 26 Sty 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				     	  | Simson RM napisał: | 	 		  | A może ty masz jednak silnik S50 ?? | 	  
 
 
Nawet jeżeli to co ? iskra jest z cewki butelkowej podawana na świece więc musi ją mieć jeżeli ma iskrę.
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Murarz 
		  
		      KIEROWNIK 
		       
 
  
		      Dołączył: 29 Lip 2009 
		      Posty: 1466 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 18:36, 26 Sty 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| 
				    
				    Może ma w schowku cewkę. Z takimi rzeczami już się spotykałem
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  TERY 
		  
		      Stały bywalec 
		       
 
  
		      Dołączył: 03 Lip 2010 
		      Posty: 1141 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 3/5 
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 19:10, 26 Sty 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| 
				    
				    Niech powie gdzie widział iskrę i zobaczy dokąd idzie kabel WN .
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Simson RM 
		  
		      Bardziej niż stały bywalec 
		       
 
  
		      Dołączył: 19 Paź 2009 
		      Posty: 1989 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Iwiny Płeć: Mężczyzna
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 22:04, 26 Sty 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| 
				    
				    W silniku S50 była wersja zapłonu gdzie iskra szła z cewki zapłonowej, od razu. Nie było tam cewki butelkowej.
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  TERY 
		  
		      Stały bywalec 
		       
 
  
		      Dołączył: 03 Lip 2010 
		      Posty: 1141 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 3/5 
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Czw 18:18, 27 Sty 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    A to sory, faul .. nie wiedziałem o tym  
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Gruby1155 
		  
		      Bywalec 
		       
 
  
		      Dołączył: 13 Lis 2010 
		      Posty: 259 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lipnik Płeć: Mężczyzna
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Czw 19:48, 27 Sty 2011    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| 
				    
				    A w elektroniku też musi być ta cewka ? Ja nie mam , ale dobrze mi pracuje i iskra jest też bdb .
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		 | 
	 
 
  
	 
	    
	   | 
	
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
  | 
   
 
 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo 
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
  
             
        
 
        
              |