 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzelno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:11, 05 Cze 2007 Temat postu: Czy warto wymienić?? |
|
|
Czy warto wymienić same pierścienie bo dzwonią już dosyć porządnie i olej leci z pod kolanka.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qba3
Bywalec

Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Wto 20:29, 05 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
No to ja ci powiem tak same pierścienie to można se wymieniać w czterosówach gdzie luz cylindra z tłokiem nie ma aż tak dużego wkładu w działanie silnika pierścienie w silniku takim jak simsona zmieniać się powinno tylko w "nagłych wypadkach" czyli pęknięcia zjechanie zamków na tłoku czy utrata sprężystości (prywaciarskie części dziadostwo) jak robisz w takim silniku czyli z rozżądem realizowanym po przez krawędzie tłoka to jak chcesz robić remont "góry" silnika to tylko szlif,new tłok i nowe pierścienie oczywiście zmiana samych pierścieni jeżeli coś pomoże to na krótko takie jest moje zdanie a ty zrobisz jak będziesz chciał. no z drugiej strony jestes pewien że to pierścienie? może wał łożysko igiełkowe w główce ale najlepiej ściągnij cyl i sam zobacz.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
klemens_14
Bywalec

Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sk-ce
|
Wysłany: Wto 21:09, 05 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Ja tez bym nie wymienial samych pierscieni bo jak mi stracil moc to nie mialem dac komu do szlifu bo byly kolejki ponad 3 tygodnie u kazdego fachowca w miescie to kupilem niemiecki tlok i pierscionki w nominalnych rozmiarach i teraz mam problemy bo cylinder jest zaj... zjechany
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzelno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:47, 05 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
czyli nie warto ale co to może być skoro silnik jest silny zapala na kopa a z kolanka leci olej dodam że mieszanke robię dobrą 100ml na 5 l paliwka więc co to może być??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
klemens_14
Bywalec

Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sk-ce
|
Wysłany: Wto 22:00, 05 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Dokladnie to ci leci pomiedzy kolankiem a cylkiem tak ??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES

Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:09, 05 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Oj karqwa nagadali Ci ze silnik do remontu, a to tylko nieszczelnosc miedzy kolankiem, a cylindrem. Odkrec nakretke i sprawdz czy kolanko dobrze przylega, zmien uszczelke i przestanie cieknac. To jest olej ze spalin i z mieszanki wylatujacej podczas przeplukiwania cylindra. To calkiem normalne ze saczy sie tam niedopalony olej.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
waski
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kluczbork
|
Wysłany: Wto 22:51, 05 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
knight ma racje zmien uszczelke dokrec dobrze i bedzie dobrze a co do tych pierscieni to tak jak mowili przedmowcy zobacz czy to nie lozysko igielkowe na glowicy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hamus
Bywalec

Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:13, 06 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Co do pierscieni to ja bym Ci radził nie zmieniac bo jak mi dzwonily to zmienilem i bylo dalej to samo.Po szlifie nawet nic nie slychac.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|