Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czy warto wymienić??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Strzelno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:11, 05 Cze 2007    Temat postu: Czy warto wymienić??

Czy warto wymienić same pierścienie bo dzwonią już dosyć porządnie i olej leci z pod kolanka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qba3
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 20:29, 05 Cze 2007    Temat postu:

No to ja ci powiem tak same pierścienie to można se wymieniać w czterosówach gdzie luz cylindra z tłokiem nie ma aż tak dużego wkładu w działanie silnika pierścienie w silniku takim jak simsona zmieniać się powinno tylko w "nagłych wypadkach" czyli pęknięcia zjechanie zamków na tłoku czy utrata sprężystości (prywaciarskie części dziadostwo) jak robisz w takim silniku czyli z rozżądem realizowanym po przez krawędzie tłoka to jak chcesz robić remont "góry" silnika to tylko szlif,new tłok i nowe pierścienie oczywiście zmiana samych pierścieni jeżeli coś pomoże to na krótko takie jest moje zdanie a ty zrobisz jak będziesz chciał. no z drugiej strony jestes pewien że to pierścienie? może wał łożysko igiełkowe w główce ale najlepiej ściągnij cyl i sam zobacz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
klemens_14
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sk-ce

PostWysłany: Wto 21:09, 05 Cze 2007    Temat postu:

Ja tez bym nie wymienial samych pierscieni bo jak mi stracil moc to nie mialem dac komu do szlifu bo byly kolejki ponad 3 tygodnie u kazdego fachowca w miescie to kupilem niemiecki tlok i pierscionki w nominalnych rozmiarach i teraz mam problemy bo cylinder jest zaj... zjechany
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Strzelno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:47, 05 Cze 2007    Temat postu:

czyli nie warto ale co to może być skoro silnik jest silny zapala na kopa a z kolanka leci olej dodam że mieszanke robię dobrą 100ml na 5 l paliwka więc co to może być??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
klemens_14
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sk-ce

PostWysłany: Wto 22:00, 05 Cze 2007    Temat postu:

Dokladnie to ci leci pomiedzy kolankiem a cylkiem tak ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:09, 05 Cze 2007    Temat postu:

Oj karqwa nagadali Ci ze silnik do remontu, a to tylko nieszczelnosc miedzy kolankiem, a cylindrem. Odkrec nakretke i sprawdz czy kolanko dobrze przylega, zmien uszczelke i przestanie cieknac. To jest olej ze spalin i z mieszanki wylatujacej podczas przeplukiwania cylindra. To calkiem normalne ze saczy sie tam niedopalony olej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
waski
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork

PostWysłany: Wto 22:51, 05 Cze 2007    Temat postu:

knight ma racje zmien uszczelke dokrec dobrze i bedzie dobrze a co do tych pierscieni to tak jak mowili przedmowcy zobacz czy to nie lozysko igielkowe na glowicy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hamus
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:13, 06 Cze 2007    Temat postu:

Co do pierscieni to ja bym Ci radził nie zmieniac bo jak mi dzwonily to zmienilem i bylo dalej to samo.Po szlifie nawet nic nie slychac. Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin