Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
czy potrzebny remont?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Misiu140593
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:36, 18 Sty 2010    Temat postu: czy potrzebny remont?

Posiadam Simsona w oryginalnym stanie z przebiegiem prawie 20tys km. Zrobić szlif cylindra?? czy nic nie robić i pozostac przy niminalnym tłoku?? Simson moze minimalnie jest slabszy zanim go kupilem, a mam juz go 2.5 roku.

Ostatnio zmieniony przez Misiu140593 dnia Pon 23:26, 18 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
OgrodnikS70
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:40, 18 Sty 2010    Temat postu:

Jesli ma duży próg na cylindrze to szlifa zrób odrazu na s60.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Misiu140593
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:45, 18 Sty 2010    Temat postu:

właśnie przerwa jest minimalna, a rysy prawie zadnej nie ma na cylindrze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuba3511
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 1710
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radomsko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:47, 18 Sty 2010    Temat postu:

Jak masz próg lub rysy to zrób szlif. Ale na początek możesz pierścienie wymienić. Sam szlif na 60 nie da Ci jakiejś super rakiety, dlatego raczej się nie opłaca. Przynajmniej moim zdaniem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Misiu140593
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:52, 18 Sty 2010    Temat postu:

Właśnie planuje kupić pierścienie. Tylko jest jeszcze jedna sprawa: Przy wyższych obrotach lub gwałtownym przyspieszeniu cos strasznie dzwoni, a na wolnych jest ok. Co to moze byc?? Luz na wale jest minimalny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuba3511
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 1710
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radomsko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:57, 18 Sty 2010    Temat postu:

Bodajże łożysko igiełkowe. Nic poważnego i raczej nic z tym nie zrobisz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Misiu140593
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:58, 18 Sty 2010    Temat postu:

a jezeli zmienie pierscienie i lozysko igielkowe to zmieni sie cos w pracy silnika?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuba3511
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 1710
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radomsko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:00, 18 Sty 2010    Temat postu:

Nie, może będzie trochę mocniejszy, ale szału nie będzie.
EDIT: A skąd mam to wiedzieć, może ci śrubka wpadła i dzwoni?
Jakaś szansa, że przestanie dzwonić jest. Możesz wymienić, wiele to nie kosztuje.


Ostatnio zmieniony przez kuba3511 dnia Pon 22:09, 18 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Misiu140593
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:02, 18 Sty 2010    Temat postu:

tzn nie chodzi mi o mocy tylko czy tez bedzie tak dzwonilo??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pampej
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wleń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:42, 18 Sty 2010    Temat postu:

Wymiana samych pierścieni i łożyska igiełkowego nic ci nie da. Sam przez to przechodziłem przy takim przebiegu silnika w oryginale i wiem coś o tym. Jak masz możliwość to zrób szlif cylindra.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Misiu140593
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:53, 18 Sty 2010    Temat postu:

ale czy na innym tloku tez tak bedzie chodzil??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateuszkal
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:06, 18 Sty 2010    Temat postu:

Jeśli masz próg na cylindrze to zrób szlif,kup dobry tłok i zmień łożysko igiełkowe,wtedy dzwonienie powinno ustać,chociaż minimalnie zawsze coś będzie dzwoniło Wink (1)

Ostatnio zmieniony przez mateuszkal dnia Pon 23:07, 18 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Pon 23:09, 18 Sty 2010    Temat postu:

Zmien nazwę tematu, inaczej poleci ostrzeżenie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Zamościa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:12, 18 Sty 2010    Temat postu:

Przy takim przebiegu to dzwoni Ci już też pewnie wał na dolnym łożysku korby. U mnie już tak było, że aż go hamowało przy wyższych obrotach i remont był z przymusu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Misiu140593
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:27, 18 Sty 2010    Temat postu:

ok, dzieki :look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin