Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Cylinder almot 60 od stazeta .
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawex09
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zamosc
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:20, 13 Paź 2010    Temat postu:

ja+mialem oryginal z 16n1 11 to tam jaka jest ?taka sama?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawex09
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zamosc
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:11, 15 Paź 2010    Temat postu:

a jak zwieksze na iglicy dawke paliwa to napewno cos bedzie mial wiecej sily ale czy bede mogl go nadal ustawic na srobkach tak zeby zapalal z pierwszego na zimnym i cieplym?czy moze nie oplaca sie zmieniac na iglicy dawki?

Ostatnio zmieniony przez Pawex09 dnia Pią 20:13, 15 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qurier92
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Stalowej Woli
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:33, 15 Paź 2010    Temat postu:

Jak sam nie sprawdzisz to się nie dowiesz. Zakoduj to sobie w końcu, że każdy Simson jest inny i dla każdego potrzeba innych ustawień. Zwiększenie dawki paliwa może pogorszyć sprawę, tzn. może zalewać świecę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawex09
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zamosc
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:53, 30 Paź 2010    Temat postu:

mam cyla almot 60 z tlokiem mza i jezdze sobie zawsze 40km/h 4 biegiem zrobilem na nim 30 km ile jeszcze musze zrobic zebym mogl sobie jezdzic tak 50 km/h spokojnie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek025
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieruszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:24, 30 Paź 2010    Temat postu:

według mnie w okresie docierania nie chodzi o prędkość tylko chodzi o to aby nie przegrzewać silnika ja jak docierałem swojego 60ddr to jeździłem nawet 60km/h tylko krótkie kawałki dziś cylinder jest już dotarty i chodzi super więc według mnie możesz jeździć te 50km/h ale tylko nie przegrzewaj cylindra i będzie wszystko git pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawex09
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zamosc
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:35, 30 Paź 2010    Temat postu:

no na obroty tez sie patrzy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawex09
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zamosc
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:53, 02 Lis 2010    Temat postu:

czy to prawda co mowi krzysiek025?moze ktos inaczej sadzi?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seru94
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 762
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piekary Śląskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:29, 02 Lis 2010    Temat postu:

Był gdzieś opis docierania nie dam linku teraz bo nie wiem gdzie jest a nie chce mi się szukać. Krzysiek ma racje. Najważniejsze jest żeby nie przegrzewał się cylinder podczas docierania. Z tego co pamiętam to nawet dobrze jak czasami dostanie w piz... ale z umiarem żeby go nie przegrzać to wtedy się lepiej dopasuje i dotrze wszytko. :look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawex09
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zamosc
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:36, 02 Lis 2010    Temat postu:

ja tylko nie wiem czy na samym poczatku nie zwaliłem sprawy bo po załozeniu przejechałem od razu 2 km jadac 35km/h bez przerwy ??

Ostatnio zmieniony przez Pawex09 dnia Wto 20:43, 02 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Akerav
Gość





PostWysłany: Śro 14:59, 03 Lis 2010    Temat postu:

Nic mu nie będzie. Poprzedni właściciel mojego Sima docierał go tak przez 500km. Jedynym skutkiem były rozwalone łożyska na wale. Happy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawex09
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zamosc
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:27, 03 Lis 2010    Temat postu:

a dlaczego akurat łozysko na wale??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin