Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Cylinder 50ccm a 60ccm

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michael
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:37, 05 Sie 2013    Temat postu: Cylinder 50ccm a 60ccm

Witam, oglądałem dzisiaj tłoki i wymiary ich po szlifach i zobaczyłem że jest tłok po VIII szlifie, on już ma 39,98 mm a cylinder 60ccm ma 40,98mm i mnie ciekawi to czy cylindry 50ccm i 60ccm mają takie same wymiary? Czy 60 to tylko rozwiercona 50??? Przepraszam ale nie znam sie na tyle ale myśle że nawet najgłupsze pytanie jest lepsze od niewiedzy. Pozdrawiam i z góry dziękuje!!!

Przenoszę z Simson - Pustack


Ostatnio zmieniony przez Michael dnia Pon 10:40, 05 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GruchaSR50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:00, 05 Sie 2013    Temat postu:

Rozmiarowo 60ccm od 50ccm oczywiście się różni.Nominalnie 50ccm ma bodajże 38mm średnicy,a każdy jeden szlif zwiększa tą średnicę o 0,25mm.Niektórzy 50ccm przeszlifowują na 60ccm.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michael
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 1:41, 06 Sie 2013    Temat postu:

Tak, tak. To ja wiem ale czy wymiary zewnęczne się różnią?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GruchaSR50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 2:20, 06 Sie 2013    Temat postu:

zewnętrznie wyglądają tak samo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michael
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 8:40, 06 Sie 2013    Temat postu:

No a jak by sie przeszlifowało 50ccm na 60ccm to by było to samo co kupiony w sklepie nowy cylinder 60ccm? Czy tuleja w 60 ogólnie jest większa?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pss
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:51, 06 Sie 2013    Temat postu:

Michael napisał:
No a jak by sie przeszlifowało 50ccm na 60ccm to by było to samo co kupiony w sklepie nowy cylinder 60ccm? Czy tuleja w 60 ogólnie jest większa?

Było by to samo co kupiony w sklepie cylinder 60ccm.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michael
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:29, 06 Sie 2013    Temat postu:

Dziękuje bardzo i pozdrawiam tych którym chciało sie odpisać!!!! Dzięki serdeczne
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:50, 06 Sie 2013    Temat postu:

Tylko jak nie masz orginalnego 50 i przeszlifujesz na 60 to tulej może tego nie wytrzymać, osobiście bym się w to nie bawił.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pss
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:54, 06 Sie 2013    Temat postu:

stasiu007 napisał:
Tylko jak nie masz orginalnego 50 i przeszlifujesz na 60 to tulej może tego nie wytrzymać, osobiście bym się w to nie bawił.

Przeczytaj kolego co sam napisałeś i zastanów się proszę skąd biorą się te wszystkie sześćdziesiątki na rynku? Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:57, 06 Sie 2013    Temat postu:

Porównaj grubość tulei 50 i 60 i wtedy zastanów się czy 60 są robione z 60. Sam osobiście zmieniałem to widziałem jak to wygląda.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4650
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Wto 22:00, 06 Sie 2013    Temat postu:

Zmieniałeś i co takiego zobaczyłeś?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin