Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
cos dzowni/stuka po generalce ;/
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brozek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: .. z daleka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:42, 15 Maj 2008    Temat postu: cos dzowni/stuka po generalce ;/

Witam. mam problem bo złozyłem całego sima, wszystko dopracowałem do ostatniej srubki i zapaliłem. Były małe problemy z gaznikiem ale to w innym temacie bedzie.. problem polega na tym ze cos tak jakby dzwoni w cylku, szczególnie na wolnych obrotach..Sad (1) pomózcie mi bo boje sie o nowy cylek i głowice.. aha i zauwazyłem jeszcze ze głowica sie szybko nagrzała.. co to moze byc?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9063
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:54, 15 Maj 2008    Temat postu:

Założyłeś podkładki dystansowe na sworzniu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brozek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: .. z daleka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:23, 15 Maj 2008    Temat postu:

tak nawet pamiętam bo mi raz spadła i sie zgubiła i ją szulałem pół dnia... mi sie wydaje ze to
1. zamało oleju (właem preawie 2 setki na 5 L. paliwa.
2. nie znam sie ale to chyba mogą byc tez pierscienie :/
3. teraz to mi sie szpilka urwała i nie gazuje nawet bardzo
co o tym myslicie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
remix
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2819
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:26, 15 Maj 2008    Temat postu:

Oleju jest nawet za dużo troszkę a ta podkładka dystansowa na sworzeń nie spadła ci czasem w komorę wału???Jeździsz na trzech szpilkach??? żal w życiu bym tak nie jeździł to moze być rpzyczyną
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AdrianTBS
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Czw 19:45, 15 Maj 2008    Temat postu:

wątpie że podkladka dystansowa wpadla by do komory walu bo podczas odpalenia silnika od wysokich obrotow podkladka momentalnie zaklinowala by wal mysle ze to wina pierscieni tak dzwoni ale moze jak sie dotrom to bedzie ok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
banan
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 393
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: znienacka ;)

PostWysłany: Czw 21:07, 15 Maj 2008    Temat postu:

mi stukalo jak zalozylem kupną nie oryginalna aluminiowa podkładke pod głowice , dalem z powrotem stara i jest ok
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walker69
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3636
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:48, 16 Maj 2008    Temat postu:

Troche pojeździj niech sie pierścienie dotrą. Jak dobrze wszystko zrobiłeś to dzownienie ustanie. Tylko zrób tą 4 szpilkę. Jak wyobrażasz sobie jazdę na 3? Będziesz tracił kompresję
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek2812
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów

PostWysłany: Pią 9:44, 16 Maj 2008    Temat postu:

Jasne że trzeba zrobić tą szpilke! Może być tak że w pewnym momencie pod wpływem rozszerzalności cieplnej matariału rozszczelni się połączenie między głowicą a cylindrem, braknie kompresji i zgaśnie i będziesz miał lipe jak to będzie gdzieś w lesie w nocy xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcias
KIEROWNIK
<font color=green>KIEROWNIK


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4639
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Palędzie/ k. Poznania

PostWysłany: Pią 10:09, 16 Maj 2008    Temat postu:

banan napisał:
mi stukalo jak zalozylem kupną nie oryginalna aluminiowa podkładke pod głowice , dalem z powrotem stara i jest ok



nie ma czegos takiego jak orginalna podkladka aluminiowa pod glowice.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek2812
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów

PostWysłany: Pią 10:33, 16 Maj 2008    Temat postu:

Marcias ma rację. Seryjnie simsony nie miały uszczelek pod głowicą. Nie musisz koniecznie kupować. Ja wyciełem z puszki aluminiowej tylko miałem do tego wybijak o średnicy 38mm żeby równo wyciąć środek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brozek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: .. z daleka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:07, 16 Maj 2008    Temat postu:

szpilki zrobiłem i nie jezdziłem na 3.. tylko zaplałem.. no i dzwonienie ustało, teraz tak szumi ogolnie.. ten szum jest nawet głosny? to tez ustanie?
jeszzce dodam ze na wolnych obrotach silnik tak drga dos mocno.. znajomy mechanik mówił mi ze ten szum to z jakiejs podkładki na koszu sprzęgłowym bo jest nowa.. ale ja przykładam ucho do cylindra i słysze ze to tam dzwoni.. (na 75% jestem pewien ze to tam..) a moze o tez tak szumiec na skrzyni biegów? bo ona jak była rozebrana to jak kręciłem trybami to cicho to nie było.. ale t było na sucho, bez oleju.. co to moze byc?


Ostatnio zmieniony przez brozek dnia Pią 16:28, 16 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AdrianTBS
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pią 17:01, 16 Maj 2008    Temat postu:

mysle ze to pierscienie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brozek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: .. z daleka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:58, 16 Maj 2008    Temat postu:

no moze i tak ale poczekam az wypowie sie więcej osób i wtedy podejmę jakies działaniea.. ale pierscienie chyba by nie szumiały??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
banan
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 393
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: znienacka ;)

PostWysłany: Pią 19:43, 16 Maj 2008    Temat postu:

moze masz jakies kijowe łozyska na wale
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brozek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: .. z daleka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:52, 17 Maj 2008    Temat postu:

kupiłem wszystkie on Pana Kniazia, komplet SKF C3.. czytałem ze nie są takie złe..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin