Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Brak mozliwości regulacji zapłonu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dexter18
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 08 Lut 2014
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:26, 11 Wrz 2014    Temat postu: Brak mozliwości regulacji zapłonu

Witam, wiem że było wiele watków o ustawianiu zapłonu ale mam taki problem a nie moge znaleźć odpowiedzi na niego. Zaznaczyłem sobie na magnecie 2 kreski jedną w GMP a drugą 1,8 przed GMP. Platyny powinny wiec zacząć otwierać się 1,8 przed. Jednak zaczynały otwierać się tak powiedzmy miedzy kreskami na środku. Więc zacząłem obracać iskrownik w lewo, aż do samego końca gdzie zaczyna się blokować o te ząbki. no i nadal nie jest idealnie ponieważ platynki otwierają się bliżej 1,8 GMP ale jeszcze nie ten moment. Tak na oko może to być 1,5. Iskrownika juz dalej obrócić nie mogę bo jak wcześniej pisałem blokuje mi się już. Nie wiem co mogę zrobić teraz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1818
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:17, 11 Wrz 2014    Temat postu:

Wywal te blaszkę która jest przytwierdzona do iskrownika, i dawaj dalej, też tak miałem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dexter18
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 08 Lut 2014
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:44, 11 Wrz 2014    Temat postu:

ok spróbuje to wywalić bo w sumie i tak nie ustawiam wg tych znaków
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dexter18
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 08 Lut 2014
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:21, 16 Wrz 2014    Temat postu:

A jakie wyprzedzenie ustawiacie na cylindrze 60/4. Ja ustawiłem na 1.6 ale słyszałem ze można nawet do 1.2 podciągnąć. Na tym 1.6mm przed GMP niby chodzi odpala ale słaby na wolnych obrotach. Co prawda na dotarciu jest jeszcze i też dosyć się grzeje i nie wiem czy opuźnienie coś może pomóc.

P.S Niewiem dokładnie tego czy zmniejszając z 1.6mm np. do 1.4 mm jest to przyspieszanie czy opuźnianie bo właśnie mi sie to myli. :ops także prosze o wyrozumiałość jak coś pokręciłem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pss
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:00, 16 Wrz 2014    Temat postu:

Zmiana z 1,6 na 1,4 jest opóźnianiem. Dla cylindra 60/4 zapłon ustaw na 1.8 bo w porównaniu do serii nie zwiększa on stopnia kompresji, więc spalanie stukowe mu nie grozi.
Jeżeli chodzie o osłabienie w dolnym "zakresie prędkości obrotowych wału korbowego" (jak mi się nie chce pisać zawsze tej regułki) 60/4 zabiera z dołu i dodaje górze - prościej się nie da.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dexter18
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 08 Lut 2014
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:07, 17 Wrz 2014    Temat postu:

Aha rozumiem, krotko mowiac silnikbstaje sie bardziej wysoko obrotowy. A z tym ustawieniem to sprawdze na kilku pozycjach i zobacze co sie bedzie dzialo. Zaznacze sobie kilka kresek zeby szybko i latwo zmieniac puzniej.

Odnośnie tego spalania stukowego. Jak pojeżdże trochę i silnik sie zagrzeje to słychać właśnie taki stukot i zastanawiam sie właśnie czy to nie to.


Ostatnio zmieniony przez Dexter18 dnia Śro 18:19, 17 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin