Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Biegi.Znowu problem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Duszek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:56, 19 Mar 2008    Temat postu: Biegi.Znowu problem

Witam.Zrobiłem jedno w moim simku,to znowu sie drugie psuje to znaczy biegi.Mam kłopot z ich zmianą,bardzo cięzko wchodzą,a zwłaszcza 4.Gdy jade na 3 i chce wrzucic na 4,wduszam sprzęgło przełanczam na 4 puszczam sprzęgło i słysze ze 4 weszła,ale jak dam gazu to jest luz Confused
To jest coś takego jakby wyskakiwała.I z tąd moje pytanie czy ta blacha nie wiem jak to fachowo sie nazywa,to co zaznaczyłem na zdjęciu w czarnym kwadracie
http://www.wrzuta.pl/obraz/bzFysn4kWf/34
powina sie ruszać do przodu i do tyłu bo u mnie tak jest,nie wiem czy tak musi być?
http://duszek2611.wrzuta.pl/obraz/pmT68dXutY/33
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wchilinski
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 533
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pogorzałki (podlaskie)

PostWysłany: Czw 0:26, 20 Mar 2008    Temat postu:

Wg mnie to kwestia regulacji .. sprobuj wyregulowac , tez tak mialem ze mi biegi ciezko wchodzily i wyskakiwaly ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Duszek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:34, 20 Mar 2008    Temat postu:

No ale ja sie właśnie boje tego robić ;( bo jak zaczne regulować to moge stracić wszystkie :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wchilinski
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 533
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pogorzałki (podlaskie)

PostWysłany: Czw 0:38, 20 Mar 2008    Temat postu:

Stracisz wszystkie , to regulujesz inaczej , az do skutku . Przynajmniej u mnie tak bylo .. robilismy to metodą prob i bledow
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Duszek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:50, 20 Mar 2008    Temat postu:

No dobra to od czego mam zacząć?Pokrywe od strony sprzęgłą trzeba zdjąć?bo ja tą śrube mam zaspawaną,zresztą poczekam az sie inni wypowiedzą,bo moze będe musiał wymienić tą krotką spręzyne co sie znajduje za tą blachą
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pils30365
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Katowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:24, 20 Mar 2008    Temat postu:

do regulacji biegów nie musisz ściągać pokrywy sprzęgła, pod gaźnikiem w lewym karterze znajduje się nakrętka na klucz 13, odkręcisz tą nakrętkę i zdejmiesz podkładkę i tam znajdziesz nakręconą tulejkę regulacyjną, pokręcając nią w lewo lub w prawo nawet o 1/4 obrotu możesz dokonywać regulacji biegów - na zasadzie "prób i błędów" (bez zdejmowania gaźnika możesz to zrobić od strony prawej podłogi). Jeżeli to nie pomoże, to musisz zajrzeć jednak pod pokrywę sprzęgła. Mnie raz się zdarzyła sytuacja, że nie mogłem wyregulować 2, 3 i 4 (przeskakiwały mi na luz albo chciałem wcisnąć 3 i nie mogłem, albo zamiast 2 weszła mi od razu 4 – totalny bałagan), okazało się że spadł mi seger i podkładka z wałka przełączającego (ta tulejka z łbem w kształcie krzywki, która przesuwa widełki). Dogiąłem seger i założyłem + drobna regulacja tulejki w karterze, działa (w przypadku tej naprawy nic nie musisz demontować pod pokrywą sprzęgła).
Czyli w skrócie: spróbuj wyregulować a jak nic z tego to zajrzyj pod pokrywę sprzęgła.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Duszek
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:40, 20 Mar 2008    Temat postu:

Odkręciłem tą śrubke,ale tej tulei o ktorej mowiłeś nie mogłem obrócić Sad (1)
chyba i tak będe musiał wyjąć gaznik :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin