Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
amal 16

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojwal
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 16:44, 29 Maj 2013    Temat postu: amal 16

WITAM proszę mi powiedzieć jak wkręcam śrubkę od mieszanki to wtedy dostaje więcej czy mniej paliwa i tak samo z powietrzem ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:18, 29 Maj 2013    Temat postu:

Z powietrzem jest na pewno że jak wkrecasz to dostaje więcej powietrza bo dźwiga tłoczek a co do mieszanki to sam jestem ciekaw hehe Niech ktoś doradzi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
borillo
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:15, 29 Maj 2013    Temat postu:

Żeby zmniejszyć dawkę paliwa wkręć śrubę, tak samo z powietrzem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:06, 29 Maj 2013    Temat postu:

Borillo z tego co wiem to jesteś w błędzie bo gdy wkręcasz śr powietrza to przepustnica idzie do góry, więc powietrza przybywa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojwal
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 14:06, 30 Maj 2013    Temat postu:

a powiedzcie jeszce w którom stronę podnięść iglice jak mi robi buuuuuuuuuu i w czasie jazdy trzymajac w jednym miejscu manetke samoistnie szarpie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
borillo
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:28, 30 Maj 2013    Temat postu:

toncio20 napisał:
Borillo z tego co wiem to jesteś w błędzie bo gdy wkręcasz śr powietrza to przepustnica idzie do góry, więc powietrza przybywa


Mam rację. Jeżeli świeca jest mokra, czyli ją zalewa, to śrubkę się wykręca, co za tym idzie zwiększa się ilość powietrza w mieszance, a jeżeli podczas dodawania gazu simson robi buuuuu, tzn że śrubkę trzeba wkręcić, bo mieszanka jest zbyt uboga w paliwo, no chyba, że w Amalu jest inaczej. Nie czepiaj się iglicy. Najpierw spróbuj dobrze wyregulować gaźnik na środkowym położeniu, a później jeżeli nadal będzie tak się działo, to zawleczkę z iglicy przesuwaj w dół aby zwiększyć dawkę paliwa, albo w górę jeżeli będziesz chciał zmniejszyć. Ogólnie w dwusuwie to "mechaniki" mówią, że wkręcasz śrubę od powietrza na maksa, wykręcasz ją o ok. 2 do 3 obrotów i gaźnik jest ustawiony. Tak to wygląda w teorii, w praktyce jest inaczej, bo każdy silnik jest inny, mniej lub bardziej zużyty, a więc możesz wykręcić o obrót, a możesz wykręcić i o 5 obrotów, jeżeli będzie taka potrzeba Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojwal
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 20:27, 07 Cze 2013    Temat postu:

no wiem już jak z powietrzem sam doszedłem ale powiedzcie mi jeszczę jak go ustawić bo pali mi na kopa i obroty są spoko tylko muli go strasznie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:41, 07 Cze 2013    Temat postu:

Borillo a masz amala? Nie chcę się czepiać ale nie daje mi to spokoju.Przepustnica w amalu jest na dole ścięta pod kątem a co za tym idzie gdy wkrecasz śrubkę to automatycznie dźwigasz przepustnicę co dodaje pow.Aż poszedłem sprawdzić- wkrecajac ją obroty rosną.A tak na moje to buuu to wina zapłonu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojwal
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 13:33, 08 Cze 2013    Temat postu:

zapłon ustawiony perfekto na żarówke tylko mi powiedzcie jak to paliwo ustawić chyba że to jeszcze wina świec ale nie wiem bo paliwo jak zocziłem wykrecać to do pewnego momentu obroty rosły a potem z kolanka zaczeło bęzyną kapać
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toncio20
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYCINA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:03, 08 Cze 2013    Temat postu:

Za dużo wykręciłeś i zalewa go ta 'bęzyna"Wkręć trochę a resztę wyreguluj powietrzem, tak by obr były na odpowiednim poziomie.Może za duża dysza.W amalach z tym dyszami to loteria
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojwal
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 21:00, 09 Cze 2013    Temat postu:

wszystko był ok tyklo gażnik się przytkał bo od nowości gdzięś sie dostało jakieś wiury i tak rozkrękiciłem wymieniłem przy okazji świece i pałe wszystko ok a tu w pewnym momencie cos jak nie strzeli i jade dalej a tu silnik robi buuuuuuuuuuuuuuuu jak mu popuszcze manetke
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin