Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
50/4 kanaly a mocy niema
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michals51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: okolice cwa

PostWysłany: Czw 22:55, 20 Mar 2008    Temat postu: 50/4 kanaly a mocy niema

witam mam problem tego typu chłopacy dzisiaj z kolegą założyliśmy cylinder 50/4 kanałowy nimieckiej produkcji okno wydechowe podniesione na 26mm ale mocy niema słaby jest jeszcze gorzej niż na 50zwykłej która miłą dwa kanały płuczące dałem nowe pierścienie do tego cylindra ale mocy niema i to na każdym cylindrze tak jest teraz nie wiem co się z nim dzieje dodam, iż dysza jest założona 72mm kolega mówi że go zalewa i gaźnik jest do małych regulacji gdyż dostaje za dużo paliwa jak składaliśmy to pod głowice nawet nie dał silikonu powiedział, iż nie trzeba wydaje mi się, że ma dekompresje dodam że zapłon jest dobrze ustawiony gdy zimny z pierwszego kopa zapala na ssaniu co to może być przyczyną że nie mam mocy pomóżcie. z góry dzięki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qba3
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 23:03, 20 Mar 2008    Temat postu:

no wszystko to co wymieniłeś czyli nieszczelosć cylinder głowica(ale z sylikonem daj sobie spokuj w tym miejscu, poza tym zapłon ustawcie to że odpala od kopa to nie znaczy że zapłon dobrze ustawioy a jak te kanały były doramiane wiercone z wybijaniem ? a moze gdzieć gładz znizczona proponuje pojezdzić troche niech sie troch dotrze ale =najpierw wszystko ustawić/uszczelnić moze potem szlif?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
remix
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2819
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:07, 20 Mar 2008    Temat postu:

Nie mogłeś poprawić nazwy tematu tylko drugi zakładać po pierwsze mówiłes ze masz zjarane szpilki to na co czekasz wymień je po drugie miedzy głowice a cylek posmaruj lekko silikonem to wykluczy nieszczelność i między cylek a kartery:D

Ostatnio zmieniony przez remix dnia Czw 23:08, 20 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walker69
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3636
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:52, 21 Mar 2008    Temat postu:

pod głowice nie daje sie silikonu! daj uszczelkę sprawdź simmeringi i zobacz wtedy jaką msz kompresję
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rejdzik
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:52, 21 Mar 2008    Temat postu:

Po pierwsze nie oczekuj super mocy na zwykłym tłumiku. Z tą specyfikacją mocy maxymalnej szukaj w granicach 9 000 obr/min (wydech na 26mm) ten tłumik który teraz masz tylko muli silnik. Proponuje ustawienie zapłonu na ponad 2.0mm przed GMP i danie tłumika rezonansowego wyliczonego na rezo w granicach 6 000 - 6 500. DO tego zębatka 14z i tyle. Już nie naprawisz tego.

PS... jak rozwierciłes 16n5 do 19n5? :budzjelopa i po co chcesz zamienic gaźnik 19mm na 15mm binga do 60ccm? żart?


Ostatnio zmieniony przez rejdzik dnia Pią 15:55, 21 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michals51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: okolice cwa

PostWysłany: Sob 15:15, 22 Mar 2008    Temat postu:

umiesz czytać tam jest napisane w planach gaźnik bing 17 i 60 ccm
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rejdzik
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:14, 22 Mar 2008    Temat postu:

No a bing 17 ma 15mm przelot <idiota?>
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wmn9
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:27, 22 Mar 2008    Temat postu:

mam pytanko co to jest to GMP przy zapłonie??
czy to jest ta kreska na karterze??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ooryginall
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 1167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żagań (woj.lubuskie)

PostWysłany: Sob 22:35, 22 Mar 2008    Temat postu:

GMP-górny maksymalny punkt czyli inaczej mówiąc jest to punkt w którym tłok ma najwyższe położenie względem cylindra (jest na samej górze)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wmn9
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:38, 22 Mar 2008    Temat postu:

a jak ustawić zapłon przed gmp 2mm bo tak powinno chyba byc:D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michals51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: okolice cwa

PostWysłany: Sob 23:28, 22 Mar 2008    Temat postu:

r4g3 sorki źle cię rozczytałem ten gaźnik nie powinien mieć nazywa 19n5 tylko 19n1 sorrki wielkie zwracam chonor

Ostatnio zmieniony przez michals51 dnia Sob 23:33, 22 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
remix
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2819
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:40, 22 Mar 2008    Temat postu:

Ja mam 60 cmm cylek jak chcesz to daj 4 kanałowca ddr a w zamian dostaniesz 60 almota Wide grinWide grin dobrze chodzi almot:D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamillo_sr50
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Byszwałd

PostWysłany: Nie 2:10, 23 Mar 2008    Temat postu:

Wmn9 napisał:
a jak ustawić zapłon przed gmp 2mm bo tak powinno chyba byc:D


1,4mm przy 50 i 60 ccm, 1,8 przy 70ccm
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paluch
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzepice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 2:33, 23 Mar 2008    Temat postu:

kamillo_sr50 napisał:
Wmn9 napisał:
a jak ustawić zapłon przed gmp 2mm bo tak powinno chyba byc:D


1,4mm przy 50 i 60 ccm, 1,8 przy 70ccm



Na odwrót :look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wmn9
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:42, 23 Mar 2008    Temat postu:

co na dowrót i powiedzcie jak to dokładnie ustawić żeby platynki sie owierały dajmy na to 1.4 mm przed gmp proszee bo mnie maszyna do szału doprowadza
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy silnikowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin